ارائه برنامه های عملیاتی فدراسیون دوومیدانی تا بازی های آسیایی 2026، اعضای جدید سازمان تیم های ملی معرفی شدند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، در جلسه سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی در خصوص برنامه های عملیاتی تا سال 2026 بحث و گفت وگو شد.

ارائه برنامه های عملیاتی فدراسیون دوومیدانی تا بازی های آسیایی 2026، اعضای جدید سازمان تیم های ملی معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، جلسه سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی روز گذشته با حضور رئیس فدراسیون و دیگر اعضا برگزار و درخصوص آنالیز چشم انداز و برنامه های عملیاتی فدراسیون تا بازی های آسیایی 2026 بحث و تبادل نظر شد.

تیمور غیاثی، سخنگوی سازمان تیم های ملی در این باره گفت: در این نشست مجید کیهانی، رئیس فدراسیون با ارائه برنامه های عملیاتی فدراسیون دوومیدانی پیرامون اهمیت استعدادیابی و حمایت از نخبگان رده های پایه برای تقویت بستر تیم های ملی در رده سنی بزرگسالان و همچنین ارتقای سطح دانش مربیان داخلی که یکی از مهمترین مباحث بود مطالبی را بیان نمود. ایشان در این جلسه به اهمیت تقویت کادر سازمان تیم های ملی برای انسجام بیشتر در راستای اجرای برنامه های راهبردی و عملیاتی فدراسیون در چشم انداز مورد هدف تا بازی های آسیایی سال 2026 اشاره کرد و به تشکیل کمیته های مختلف در این کارگروه تأکید کرد.

وی اضافه نمود: به منظور انسجام بیشتر سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی، آقایان سجاد مرادی، قهرمان و مربی موفق دوهای نیمه استقامت و استقامت ایران و آسیا، علی رحمانی، قهرمان سابق و مربی پرتاب وزنه ایران، محمد محسن ربانی، قهرمان و مربی ارزنده پرش بانیزه کشورمان به کادر سازمان تیم های ملی اضافه شدند. به همیمن منظور مسئولیت کمیته پرتاب ها به هادی سپهرزاد و علی رحمانی واگذار شد، کمیته پرش ها را محمد محسن ربانی و حسین شایان زیر نظر خواهند داشت، کمیته دوهای نیمه استقامت را سجاد مرادی عهد دار شد و قاسم علی فیروزی نیز در کمیته دوهای سرعت و موانع به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

سخنگوی سازمان تیم های ملی در ادامه گفت: با اکثریت قاطع آرای اعضای سازمان تیم های ملی، مجید کیهانی، رییس فدراسیون به عنوان رییس سازمان تیم های ملی انتخاب شد و اینجانب نیز به عنوان دبیر و سخنگوی سازمان انتخاب شدم. آقایان هاشم صیامی، حمید فردین پور و خانم پریسا بهزادی نیز برای نظارت بر عملکرد کمیته ها به عنوان دیگر اعضای سازمان تیم های ملی حضور خواهند داشت. همچنین با توجه به ظرفیت بالای دو و میدانی ایران در بخش بانوان مقرر شد، کمیته بانوان نیز تقویت و با تمرکز بیشتری در راستای اهداف و چشم انداز فدراسیون به فعالیت شان ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 136

به "ارائه برنامه های عملیاتی فدراسیون دوومیدانی تا بازی های آسیایی 2026، اعضای جدید سازمان تیم های ملی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه برنامه های عملیاتی فدراسیون دوومیدانی تا بازی های آسیایی 2026، اعضای جدید سازمان تیم های ملی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید