رافت: پرسپولیس مقابل النصر نه دروازه بان دارد نه مهاجم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، پیشکسوت تیم پرسپولیس اعتقاد دارد با وجود اینکه پرسپولیس نه دروازه بان دارد نه مهاجم اما بازی با النصر برایشان خیلی خاطر انگیزه خواهد بود.

رافت: پرسپولیس مقابل النصر نه دروازه بان دارد نه مهاجم

رافت در گفت وگو با خبرنگاران درباره بازی حساس پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا تاکید نمود: نظرهای مختلفی درباره این بازی وجود دارد. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است اما النصر هم تیم ایده آلی را با چندین ستاره در اختیار دارد. النصر اولین بار است که با همه ستاره هایش به ایران می آید. امیدوارم بازی خوبی گردد و پرسپولیس بتواند برنده گردد. هرچند خیلی بازی سختی خواهد شد.

وی با اشاره به حضور رونالدو در تیم النصر گفت: مطمئنا حضور بازیکنانی مانند رونالدو که از فوق ستاره های فوتبال جهان است، این بازی را خاطره انگیز خواهد نمود. ان شاءالله برای میزبانی هماهنگی های خوبی گردد تا استقبال خوبی هم داشته باشیم. شرایط هم خوب باشد. بازی به سلامت برگزار گردد تا در نهایت با خاطره خوب کشورمان را ترک نمایند.

این پیشکسوت پرسپولیس گفت: حیف طرفداران پرسپولیس در این بازی خاطره انگیز محروم هستند و نمی توانند به استادیوم بیایند. این تصمیمی است که AFC گرفته و کاری نمی توان کرد. اگر طرفداران اجازه حضور در استادیوم را داشتند مطمئنا استادیوم پر می شد.

رافت در مورد، برترین راه چاره برای مهار رونالدو، گفت: رونالدو بازیکن خیلی بزرگی است که روبروی او بازی کردن افتخار است. ممکن است 90 دقیقه در زمین کاری نکند اما اگر یک لحظه او را رها کنید کار خودش را انجام می دهد. در مقابل در دفاع وسط پرسپولیس پورعلی گنجی و کنعانی زادگان که هر 2 باتجربه هستند، باید رونالدو که بازیکن خطرناکی است را مهار نمایند.

او اضافه کرد: بازی اول شرایط سختی دارد. از سمتی تماشاگران هم نیستند. کیفیت زمین بازی هم تعیین نیست خوب باشد. همه این موارد 40-50 درصد تاثیر گذار هستند فقط امیدوارم کیفیت پرسپولیس خوب باشد و بازی خوبی را ارائه دهند. . متاسفانه برای این بازی دروازه ندارد و باید بیرانوند را همین طور که هست با وجود مصدومیت بازی دهد. مهاجم هم ندارد اما از خط هافبک پرتعدادی برخوردار است که بازیکنانی مانند ترابی و امیری می توانند در خط حمله بازی نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1402 بروزرسانی: 25 شهریور 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2551

به "رافت: پرسپولیس مقابل النصر نه دروازه بان دارد نه مهاجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رافت: پرسپولیس مقابل النصر نه دروازه بان دارد نه مهاجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید