همایش بین المللی یک جانبه گرایی و حقوق بین الملل برگزار می گردد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، همایش بین المللی یک جانبه گرایی و حقوق بین الملل فردا دوشنبه 29 مهرماه 1398 در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می گردد.

همایش بین المللی یک جانبه گرایی و حقوق بین الملل برگزار می گردد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، همایش بین المللی یک جانبه گرایی و حقوق بین الملل با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشور و شخصیت های علمی و اجرایی داخلی و بین المللی فردا (دوشنبه) 29 مهرماه 1398 در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می گردد.

این همایش باهدف آنالیز ابعاد مختلف موضوع یک جانبه گرایی در مسائل مختلف بین المللی، با مشارکت و یاری جامعه فرهیخته و فعال حقوقدانان بین المللی کشور و با حضور صاحب نظرانی از داخل و دیگر کشورها برگزار خواهد شد.

برگزاری چهار میزگرد تخصصی با عنوان های توسعه حقوق بین الملل و چندجانبه گرایی، یک جانبه گرایی و حقوق بین الملل مالی، چندجانبه گرایی و آینده نظم بین الملل و نیز یک جانبه گرایی و سرنوشت صلح و امنیت بین الملل از برنامه های این همایش یک روزه است.

این همایش بین المللی با حضور میهمانان و شخصیت های برجسته علمی و اجرایی کشور و سفرای کشورهای روسیه، چین، آلمان و اتریش برگزار و سخنران مراسم افتتاحیه این همایش محمدجواد ظریف خواهد بود و در مراسم اختتامیه نیز کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی سخنرانی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 819

به "همایش بین المللی یک جانبه گرایی و حقوق بین الملل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش بین المللی یک جانبه گرایی و حقوق بین الملل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید