نخست وزیر لیبی: نامزدی که نتواند نماینده همه لیبی باشد نمی پذیریم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، نخست وزیر لیبی در ملاقات با رئیس مجلس طبرق تأکید کرد که برای ارتباط و همکاری با تمام لیبیایی ها کوشش می نماید.

نخست وزیر لیبی: نامزدی که نتواند نماینده همه لیبی باشد نمی پذیریم

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، عبدالحمید الدبیبه، نخست وزیر لیبی طی سفر به طبرق و ملاقات با عقیله صالح، رئیس مجلس درباره مرحله سیاسی آینده و فرایند تشکیل دولت تبادل نظر کرد.

وی گفت: سفر به تمامی مناطق لیبی یکی از معیارهای اصلی برای قبول نامزدی افراد برای تصدی پست های وزراتی است. به صورت دائمی با تمام لیبیایی ها در ارتباط خواهیم بود و نامزدی را که نتواند در سرتاسر لیبی فعالیت کند، نمی پذیریم.

این اولین سفر الدبیبه به طرابلس است. قرار بود الدبیبه در بنغازی با خلیفه حفتر، فرمانده ارتش ملی لیبی ملاقات کند اما این ملاقات لغو شد. تحلیلگران عدم ملاقات وی با حفتر را به انتقاداتی ربط می دهند که اخیرا علیه محمد المنفی، رئیس شورای ریاستی لیبی به دلیل ملاقات با حفتر مطرح شده بود.

پیشتر براساس نتایج مذاکرات سیاسی طرف های لیبیایی محمد المنفی به عنوان رئیس شورای ریاستی لیبی و الدبیبه به عنوان نخست وزیر معین شدند. قرار است انتخابات ریاست جمهوری و مجلسی لیبی 24 دسامبر با نظارت سازمان ملل برگزار گردد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1749

به "نخست وزیر لیبی: نامزدی که نتواند نماینده همه لیبی باشد نمی پذیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر لیبی: نامزدی که نتواند نماینده همه لیبی باشد نمی پذیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید