برای مبارزه با فقر باید کار ریشه ای انجام گردد، 280 واحد مسکونی آماده تحویل به نیازمندان قمی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرنگاران: مدیرکل کمیته امداد قم گفت: باید در حوزه مبارزه با فقر کار ریشه ای صورت گیرد، زیرا احتیاجمندان قبل از یاری مادی به محبت و حمایت معنوی احتیاج دارند.

برای مبارزه با فقر باید کار ریشه ای انجام گردد، 280 واحد مسکونی آماده تحویل به نیازمندان قمی

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران از قم، عبدالله جلالی در همایش فعالان مالی استان قم که با هدف یاری به ایتام برگزار گردید، فقر را خطری برای سلامت جامعه دانست و اظهار کرد: هر جا که سلامتی جامعه هدف قرار گرفته شده باشد، باید جامعه حساسیت داشته باشد که مردم در حوزه مبارزه با فقر به وظیفه خود عمل نموده اند.

وی اضافه نمود: باید در حوزه مبارزه با فقر کار ریشه ای صورت بگیرد و احتیاجمندان قبل از یاری مادی به محبت و حمایت معنوی احتیاج دارند و به کار دریافت یک فرزند یتیم در کارخانه مهم تر از یاری مادی به آن یتیم است.

جلالی با اشاره به فعالیت های خیریه در قم اظهار کرد: کارهای بزرگی را خصوص ساخت بیمارستان، اماکن آموزشی و یاری به احتیاجمندان را از مردم قم شاهد بودیم و قم در این زمینه در کشور سرآمد است.

رشد 60 درصدی یاری های مردم در سال 92

وی اضافه نمود: سال گذشته مردم قم 14 میلیارد و 500 میلیون تومان به احتیاجمندان یاری کردند و در سه ماه نخست سال جاری نیز حجم یاری مردم قم به احتیاجمندان 5 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است که رشد 60 درصدی را در این زمینه شاهد بودیم.

مدیرکل کمیته امداد قم تعداد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد را در استان قم 20 هزار خانوار دانست و اضافه نمود: بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد 4700 دانش آموز و 1300 دانشجو وجود دارد و همچنین 2500 یتیم زیر 18 سال تحت پوشش کمیته امداد استان قم هستند.

جلالی با اشاره به فعالیت کمیته امداد در ماه رمضان گفت: مردم استان قم در ماه رمضان تا به امروز با یاری 700 میلیون تومانی خودشان، 14 هزار بسته غذایی را برای احتیاجمندان استان فراهم کردند و تا سرانجام ماه رمضان به هدف 20 هزار بسته غذایی می رسیم.

280 واحد مسکونی آماده تحویل به احتیاجمندان استان قم

مدیرکل کمیته امداد قم با اشاره به نهضت مسکن سازی در کمیته امداد اظهار کرد: ما معتقد هستیم که اگر مشکل مسکن خانواده های احتیاجمند حل گردد، 70 درصد مسائل آنها حل شده است و در صورت تامین شدن 20 میلیون تومان، کمیته امداد بقیه اعتبار مورد احتیاج را تامین می نماید و یک خانواده احتیاجمند صاحب مسکن می گردد.

وی اضافه نمود: هم اکنون280 واحد مسکونی آماده تحویل به احتیاجمندان است و جواز ساختمانی 400 واحد مسکونی آماده شده است.

جلالی حل مشکل درمان خانواده های احتیاجمند را مهم دانست و اضافه نمود: هزینه درمان، دارو و تجهیزات پزشکی برای احتیاجمندان جامعه دغدغه است و آنها باید با هزینه های سنگین بعضی از داروها را از بازار آزاد تهیه نمایند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1141

به "برای مبارزه با فقر باید کار ریشه ای انجام گردد، 280 واحد مسکونی آماده تحویل به نیازمندان قمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای مبارزه با فقر باید کار ریشه ای انجام گردد، 280 واحد مسکونی آماده تحویل به نیازمندان قمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید