افتتاح فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم آباد پس از 2 دهه

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، کتابخانه مرکزی خرم آباد پس از 2 دهه همزمان با هفته دولت و پس از مصوبات سفر رییس جمهور افتتاح شد.

افتتاح فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم آباد پس از 2 دهه

فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم آباد به عنوان یکی از مصوبات سفر پارسال رییس جمهور به لرستان، امروز با حضور محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی به بهره برداری رسید.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در آئین بهره برداری فاز یک کتابخانه مرکزی خرم آباد گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام از اولویت های دولت سیزدهم است و این مهم برای تمامی استان ها در دستور کار قرار گرفته است.

محمد اسلامی گفت: در شرایط کنونی این اراده برای بخش فرهنگی در دولت به گونه ای است که پروژه هایی که تاثیرات توسعه علمی و فرهنگی دارد مورد توجه شخص رییس جمهور است.

وی می گوید: این کتابخانه یکی از پروژه های قدیمی شهر خرم آباد و مورد مطالبه مردم بود که بخش اصلی آن شامل مخزن کتاب و قرائت خانه، برای بهره برداری آماده شده است و با همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری لرستان به زودی تجهیز می گردد تا مردم خرم آباد بعد از 2 دهه انتظار از کتابخانه مرکزی بهره برداری نمایند.

وی ادامه داد: هفته دولت طرح های فراوانی در سطح کشور شروع و یا بهره برداری شد، اما موضوع بسیار مهم برای دولت، تکمیل طرح های نیمه تمام است که در لرستان نیز امروز تعدادی از طرح های صنعتی در حوزه کشاورزی و امور زیربنایی تقدیم مردم خواهد شد.

عملیات اجرایی کتابخانه مرکزی خرم آباد سال 81 شروع و تا به امروز برای آن 18 میلیارد تومان هزینه شده است.

خبرنگاران لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2387

به "افتتاح فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم آباد پس از 2 دهه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم آباد پس از 2 دهه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید