آمریکا و کلمبیا پشت حمله به پالایشگاه ونزوئلا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، رئیس جمهور ونزوئلا، کلمبیا و آمریکا را مسئول حمله اخیر به پالایشگاهی در این کشور دانست.

آمریکا و کلمبیا پشت حمله به پالایشگاه ونزوئلا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

مقامهای ونزوئلا تحقیقاتی را درباره حمله به پالایشگاه آموای، یکی از بزرگترین پالایشگاه های این کشور شروع نموده اند.

طارق العیسمی، وزیر نفت ونزوئلا در تلویزیون این کشور گفت، یک موشک راه دور که فرض می گردد از یک پهپاد یا یک قایق شلیک شده در حمله به پالایشگاه آموای دخیل بوده است.

نیکولاس مادورو در اظهاراتی ایوان دوکو، رئیس جمهور کلمبیا و آلوارو اوریبه، رئیس جمهور سابق این کشور را مسئول برنامه ریزی این حمله بیان کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا گفت: آنها هیچ محدودیتی ندارند. ایوان دوکو و آلوارو اوریبه پشت این حمله هستند. آنها با یکدیگر و با یاری آژانسهای اطلاعاتی دولت آمریکا در پشت این حمله بوده اند.

مادورو همچنین فیسبوک را متهم به سانسور ویدیوهای مختلف پست شده در حسابش در این شبکه اجتماعی که در آنها اطلاعاتی درباره واکسن کووید 19 در دست تهیه از سوی دولت ونزوئلا نشان داده شد کرد.

وی بیان داشت: ما همان کاری که همه کشورهای دنیا انجام داده اند را انجام دادیم: ما بیان کردیم که در حال اجرا آزمایشات به روی دارویی با هدف درمان و معالجه کروناویروس هستیم (و از نقطه نظر علمی خیلی خوب هم داریم کار می کنیم). به همین دلیل فیسبوک من را سانسور کرد تا صدای ونزوئلا را خاموش کند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1532

به "آمریکا و کلمبیا پشت حمله به پالایشگاه ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا و کلمبیا پشت حمله به پالایشگاه ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید