آزمایشگاه های جامع دانشگاه فردوسی مشهد بازگشایی شدند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، شورای شبکه آزمایشگاه های دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت که آزمایشگاه های جامع این دانشگاه فعالیت خود را مجددا شروع نموده اند.

آزمایشگاه های جامع دانشگاه فردوسی مشهد بازگشایی شدند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مدیریت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه ای از شروع به کار آزمایشگاه های جامع مستقر در دانشکده های علوم، کشاورزی و دامپزشکی این دانشگاه اطلاع داد و ضوابط حضور دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه در این آزمایشگاه ها را اظهار داشت.

براساس این اطلاعیه، اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه فردوسی مشهد می توانند از امکاناتی مانند فضای کار آزمایشگاهی و میز استفاده نمایند.

دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه فردوسی درصورت احتیاج به این امکانات باید فرم درخواستی را پر نموده و به وسیله اتوماسیون اداری و دانشجویی به دبیر شورای شبکه آزمایشگاه های دانشگاه ارسال نمایند.

هزینه استفاده از این امکانات از اعتبار پژوهه دانشجویان و اعضای هیات علمی کسر می گردد.

لازم به ذکر است، پس از شیوع گسترده بیماری کرونا، بسیاری از مراکز دانشگاهی در دانشگاه های مختلف کشور فعالیت خود را قطع نموده بودند. اما اکنون و به دلیل احتیاج دانشجویان و اعضای هیات علمی برای بهره گیری از بعضی امکانات آزمایشگاهی، در بعضی دانشگاه ها، آزمایشگاه ها با رعایت ضوابط بهداشتی، فعالیت خود را از سرگرفته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1683

به "آزمایشگاه های جامع دانشگاه فردوسی مشهد بازگشایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایشگاه های جامع دانشگاه فردوسی مشهد بازگشایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید