مسئله ای در تامین اقلام بهداشتی برای کادر درمانی وجود ندارد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، استاندار آذربایجان غربی گفت: در تامین اقلام حفاظتی و بهداشتی برای کادر درمان مسئله ای وجود ندارد و اولویت نخست استان در توزیع اقلام بهداشتی، مدافعان سلامت هستند.

مسئله ای در تامین اقلام بهداشتی برای کادر درمانی وجود ندارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی یک شنبه 31 فروردین در حاشیه بازدید از آزمایشگاه مرجع تشخیص بیماری کرونا در ارومیه به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی با قدردانی از کوشش بخش آزمایشگاهی بویژه در تشخیص بیماری کرونا اضافه کرد: نقش این عزیزان در تشخیص درست و جامع برای کنتترل بیماری کرونا بسیار ارزنده است و کوشش های آنان غیرقابل جبران است.

وی گفت: ظرفیت آزمایشگاهی استان در تشخیص کرونا افزایش یافته است، این عامل اگر چه موجب شناسایی بیشتر مبتلایان شده اما در کنترل بیماری و ایزوله افراد بیماری بسیار مهم و ارزشمند است.

شهریاری با قدردانی از کوشش های کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی توضیح داد: بیماری یابی که امروز در استان انجام می گیرد موجب شناسایی بیماران بیشتر و کنترل سریعتر بیماری می گردد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: به طور قطع با همراهی مردم و مسئولان در اجرای دقیق و کامل فاصله گذاری هوشمند می توانیم بیماری کرونا را به طور کامل کنترل کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1234

به "مسئله ای در تامین اقلام بهداشتی برای کادر درمانی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئله ای در تامین اقلام بهداشتی برای کادر درمانی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید