عکاسی در بزرگترین کشتی گردشگری جهان
به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سمفونی دریاها یک سرپرست اینستاگرام برای یاری به مهمانان خود استخدام نموده است تا آن ها بتوانند خاطرات شگفت انگیز و زیبایشان در بزرگ ترین کشتی کروز جهان را به ثبت برسانند.
عکاسی در تعطیلات، یکی از مهم ترین کارها برای مسافران است. ما با استفاده از فن آوری های نو می توانیم در یک چشم به هم زدن از مهم ترین لحظات زندگی مان برترین یادگاری را ایجاد کنیم و آن را با دوستان نزدیک و خانواده هایمان به اشتراک بگذاریم. اما برای بعضی از گردشگران که می خواهند تجربه ای متفاوت داشته باشند، قرار است در بزرگ ترین کشتی کروز جهان که اخیرا با نام سمفونی دریاها (Symphony of the Seas) رونمایی شده است، یک سرپرست اینستاگرام به منظور گرفتن عکس های عالی از مهمانان، استخدام گردد.
رویال کارائیب، اخیرا گفت که راس فرانسیس (Russ Francis)، کارشناس شبکه های اجتماعی قرار است به مهمانان این کشتی نو که اولین سفر آن از بارسلون در اسپانیا شروع می گردد، یاری کند. این شرکت مهارت های راس در اینستاگرام را زمانی شناخت که او در سال 2017 برای اولین دوره کارآموزی اینستاگرام در دریا، وارد گروه جستجوی رویال کارائیب شد. او اکنون قرار است به مهمانان هیجان زده این کشتی یاری کند تا زیبایی آن را در صفحات اینستاگرام خود به نمایش بگذارند.
به گفته راس فرانسیس، سرپرست اینستاگرام رویال کارائیب: برای اینکه تصویری قابل نمایش در اینستاگرام باشد، باید آن قدر منحصربه فرد و خاص باشد تا مردم بتوانند آن را به نمایش بگذارند.
او بعلاوه گفت: این کار چیزی فراتر از تنظیمات مناسب است. محتوای فوق العاده اینستاگرام، عکس العملی را به وجود می آورد، آن عکس العمل می تواند باز ماندن دهان مخاطب از تعجب باشد یا آنکه آب افتادن دهان شان از تماشای غذاهای خوشمزه. در اینجا ثبت تجربیاتی که باعث شگفتی مخاطب می گردد، بسیار اهمیت دارد.
کشتی سمفونی دریاها علاوه بر مقدار بزرگش، ویژگی های عکاسی جالبی هم دارد؛ از جمله، نصب مجسمه های هنری در بالای عرشه کشتی، سرسره ده طبقه Ultimate Abyss، پارک مرکزی که دارای چمن های سرسبز است و بیش از 12000 برنامه گرمسیری در محوطه ای بی نظیر در فضای باز، آکوآ تئاتر (AquaTheatre) به سبک آمفی تئاتر ساخته شده است و در آن آکروباتیک آب و شیرجه از ارتفاع به نمایش گذاشته می گردد و دیوار لگو مانند بلندی که در سوییت خانوادگی قرار گرفته است.
بعضی از هدایت های راس برای بیشتر عکس های اینستاگرام، شامل گرفتن عکس ها در یک قاب مربعی است تا همه چیز را در برگیرد؛ عکس باید از رنگ ها، شکل ها و خطوط قوی و بعلاوه نورپردازی خوبی برخوردار باشد؛ با استفاده از فضاهای منفی می توان یک شی را برجسته تر کرد؛ بازتاب ها و سطوح درخشان را جستجو و از خطوط راهنما برای متعادل ساختن عکس ها بهره ببرید.
این اولین بار نیست که یک شرکت چنین ایده ای را اجرا می نماید. چند سالی است که یکی از تفریحگاه های مالدیو خدمتکار اینستاگرام استخدام می نماید و هتلی در آمستردام به دربانان خود عکاسی آموزش می دهد.
منبع: کجارو / lonelyplanet