5 تا از برترین شهربازی های مهیج استانبول

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، بازی ها، سواری ها و ماجراجویی های بی انتها در برترین شهربازی های استانبول و شور و هیجانی که در آن جریان دارد؛ آن ها را به پربازدیدترین جاذبه های توریستی این شهر تبدیل نموده است. شهربازی های استانبول با وجود تفریحات مهیج بسیار، لحظات خارق العاده ای برای افراد در تمامی سنین رقم می زند و لحظات سفر آن ها را شیرین و ماندگار می نماید. در ادامه این مطلب به معرفی برترین شهربازی های استانبول پرداخته شده است.

5 تا از برترین شهربازی های مهیج استانبول

1- شهربازی ویالند استانبول

شهربازی استانبول دارای سه بخش دنیای بازی، دنیای هیجان و دنیای افسانه ها است که می تواند تا ساعت ها بازدیدنمایندگان را در دنیای خود غرق کند و لحظات شگفت انگیزی برای آن ها رقم بزند.

شهربازی ویالند به عنوان دیزنی لند ترکیه نیز شناخته می گردد. کمتر کسی است که درباره پارک های دیزنی لند چیزی نشنیده باشد و درباره گذراندن یک روز مهیج در آن رویاپردازی نکرده باشد. دیزنی لند استانبول، شهربازی شگفتی ها و زیبایی ها است که برای هر نسل، شگفتی های خاص خود را دارد.

از بخش های مختلف شهربازی ویالند استانبول می توان به ترن نفس گیر، قایق سواری در رودخانه خروشان، برج عدالت، چرخش 360 درجه، سرسره وایکینگ، برج عدالت، ترن ماجراجو، چرخ و فلک، جت اسکی و سایر بخش های دیگر اشاره نمود.

2- شهربازی ویاپورت استانبول

بسیاری از گردشگران می توانند شهربازی ویاپورت را برای گذراندن یک روز عالی در کنار دوستان یا خانواده خود انتخاب نمایند. این شهربازی تفریحات مهیج بسیار زیادی دارد که هم بزرگسالان و هم بچه ها می توانند به خوبی از آن بهره ببرند.

شهربازی ویاپورت دارای 10 بخش است که 4 قسمت آن به بچه ها اختصاص داده شده است و اعضای خانواده در کنار یکدیگر می توانند ساعات خوشی را در آن سپری نمایند. در این مجموعه علاوه بر شهربازی، سالن بولینگ، آکواریوم، پردیس سینمایی، تم پارک و مرکز بازی نیز وجود دارد.

گردشگران می توانند پس از گذراندن یک روز عالی در شهربازی ویاپورت، در کنار دریاچه مصنوعی این شهربازی بنشینند و یک قهوه ترک یا چای داغ همراه با باقلوا خوشمزه نوش جان نمایند.

3- شهربازی لونا پارک بوستانچی استانبول

چرخ و فلک زرد رنگ شهربازی بوستانچی، در شب های تاریک استانبول همانند خورشیدی، محله کادیکوی را نورانی می نماید. از تفریح های شهربازی بوستانچی می توان به بخش های مختلف آن یعنی قطار ریلی چرخان، ترن وحشت، چرخ و فلک، اتومبیل های برقی، تونل های وحشت، کشتی دزدان دریایی و چرخ و فلک هشت پایی اشاره نمود. بازی راک اند رول در این شهربازی یکی از هیجان انگیزترین تفریحات در لونا پارک محسوب می گردد.

4- شهربازی ویا سی تما Viasea Tema Park

یکی دیگر از بهترین شهربازی های استانبول، شهربازی ویاسی تما پارک بوده که برای تمامی رده های سنی مناسب بوده و بازی های آن، لحظات هیجان انگیز و جالبی را برای بازدیدنمایندگان رقم می زند. ترن هوایی رد فایر شهربازی ویا سی تما پارک پنجمین ترن هوایی پرسرعت و طویل قاره اروپا است که می تواند در طی 2 ثانیه به نهایت سرعت خود یعنی 110 کیلومتر در ساعت برسد.

طول مسیر ترن هوایی ردفایر حدود یک کیلومتر است و بلندترین ارتفاع هوایی این ترن 55 متر است که پس از آن به سمت پایین سقوط می نماید. هر شب در شهربازی ویاسی تما پارک یک کنسرت رایگان برگزار می گردد که بازدیدنمایندگان می توانند در آن شرکت نمایند و یک شب شاد و سرشار از انرژی را تجربه نمایند.

5- شهربازی بایرام پاشا

پارک شهر بایرام پاشا از جمله مناطقی است که با داشتن امکانات مختلف تفریحی و تفریح از ترن هوایی، چرخ و فلک گرفته تا اسکی و دوچرخه سواری لحظات شادی را برای گردشگران رقم می زند. بعلاوه، آمفی تئاتر، سینمای رو باز و محلی، محوطه نمایشگاه و آموزش هنرهای زیبا، مرکز سلامت و طیفی از رستوران ها و کافه های متنوع نیز در پارک بایرام پاشا به چشم می خورد.

منبع: همگردی
انتشار: 23 آذر 1402 بروزرسانی: 23 آذر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2562

به "5 تا از برترین شهربازی های مهیج استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 تا از برترین شهربازی های مهیج استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید