علت حضور مجازی روحانی در مراسم شروع سال تحصیلی دانشگاه ها

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، وزیر بهداشت گفت: فشار بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی مانع حضور رئیس جمهور در مراسم بازگشایی دانشگاه ها شده است.

علت حضور مجازی روحانی در مراسم شروع سال تحصیلی دانشگاه ها

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار ، نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واکنش به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره حضور رئیس جمهور در مراسم شروع سال تحصیلی دانشگاه ها گفت: فشار بر اجرای شیوه نامه ها مانع حضور رئیس جمهور در مراسم بازگشایی دانشگاه ها شده است.

وزیر بهداشت اعلام کرد: تعجب می کنیم که روسای دانشگاه های علوم پزشکی واقف به این جریان نیستند.

او گفت: گرچه امروز بازگشایی دانشگاه ها بوده اما 7 ماه است که همیشه و بی وقفه در سراسر کشور درگیر مواجعه با ویروس کرونا هستیم.

نمکی اظهار کرد: در ایامی که دانشگاه تعطیل بود مسن ترین اساتید بالینی ما علی رغم فشار در این شرایط در بیمارستان ها حضور پیدا کردند.

وزیر بهداشت اضافه نمود: در این ایام سخت هیچ کدام از روسای دانشگاه هایعلوم پزشکی فرصت با خانواده بودن را نداشتند. توانستیم با امکانات اندک در سال سخت تحریم و کرونا حماسه ای خلق کنیم و زبانزد کشورهای دنیا شویم و هیچ کس به دلیل عدم توان اقتصادی در پشت درب بیمارستان نماند.

وزیر بهداشت گفت: موج شدید ویروس کرونا را با کوشش کادر درمان مدیریت کردیم. دانشگاه های علوم پزشکی امروز بازگشایی می شوند. در دوران کرونا علاوه بر مسائل روان پزشکی مسائل اجتماعی و مسائل زیست محیطی بسیاری داریم و امیدوارم بتوانیم از امکانات دانشگاه های وزارت علوم هم استفاده کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1467

به "علت حضور مجازی روحانی در مراسم شروع سال تحصیلی دانشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت حضور مجازی روحانی در مراسم شروع سال تحصیلی دانشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید