صعود یونایتد به نیمه نهایی لیگ کاپ با عبور از اورتون، پنجمین برد متوالی رئال در لالیگا، پیروزی خارق العاده میلان در ثانیه های پایانی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرگزاری خبرنگاران- شیاطین سرخ پس از آغاز طوفانی در نیمه اول، در نیمه دوم به خاطر رویکرد تدافعی حریف افت محسوسی داشتند ولی در نهایت یک مهاجم مشخص کننده، آن ها را به دور بعدی رساند.

صعود یونایتد به نیمه نهایی لیگ کاپ با عبور از اورتون، پنجمین برد متوالی رئال در لالیگا، پیروزی خارق العاده میلان در ثانیه های پایانی

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، منچستریونایتد با پیروزی در گودیسون پارک، به جمع چهار تیم برتر فصل 21-2020 لیگ کاپ انگلیس راه یافت. در بازی ای که اگر مهاجمان منچستریونایتد فرصت طلب بودند خیلی زودتر به خودش گل می دید، بینندگان باید برای تماشای گل اول تا دقیقه 88 منتظر می مانند. در حالی که تماشاگران اورتون جو متشنج شده ای را در استادیوم رقم زده بودند، بازی پر برخورد دو تیم در نیمه دوم با دو گل دیر هنگام به سر انجام رسید.

اورتون 0-1 منچستریونایتد؛ کاوانی (88): مارسیال پس از صاحب توپ شدن به خوبی کاوانی را پشت محوطه جریمه پیدا کرد و این بازیکن پس از حرکت در عرض، با یک شوت پای چپ زیبا قفل دروازه حریف را گشود.

اورتون 0-2 منچستریونایتد؛ مارسیال (5+90): رشفورد در یک ضد حمله توپ را به مارسیال رساند و او با خونسردی در مصاف تک به تک با اولسن، با یک ضربه بغل پا حساب کار را 2-0 کرد.

- رئال مادرید پیروز شد گرانادا را هم با نتیجه 2-0 شکست داده و هم امتیاز با اتلتیکو پیش برود. در دقیقه `35 رودریگو بعد از استارتی که آغاز کرد، در برخورد با مدافع گرانادا نقش بر زمین شد و از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و بلافاصله جای خود را به مارکو آسنسیو داد. نیمه اول این مسابقه که چنگی به دل نزد، با عملکرد خوب گرانادا در خنثی کردن بازی رئال مادرید همراه بود تا دو تیم بدون گل مساوی به رختکن بفرایند.

دقیقه `55 جدی ترین موقعیت رئال مادرید را تیر دروازه و روی سیلوا مهار کردند؛ ضربه پشت پای اول از آسنسیو به تیر عمودی برخورد کرد و برگشت، سپس ضربه کروس از پشت محوطه توسط سیلوا مهار شد و در ادامه ضربه والورده از داخل محوطه را سیلوا برگشت داد. دقیقه `57 بالاخره رئال مادرید به گل رسید؛ ارسال خوب آسنسیو از سمت چپ و پرواز بلند کاسمیرو روی سر مدافعان گرانادا و ضربه سر او که حساب کار را 1-0 کرد. در دقیقه `78 وینیسیوس جونیور و ایسکو به جای لوکاس وازکز و فده والورده وارد میدان شدند.

در آخرین ثانیه های بازی کریم بنزما بار دیگر زهر خود را ریخت و کار را تمام کرد؛ دقیقه `3+90 توپی که پشت محوطه نصیب مهاجم فرانسوی شد با حرکت پا به توپ او تا داخل قوس محوطه همراه شد و در نهایت ضربه پای چپ زمینی او به گوشه دروازه راه یافت. رئال مادرید پیروز شد فرایند پیروزی های متوالی خود را در مجموع رقابت ها به 6 برساند.

- میلان پیروز شد با گل ثانیه های پایانی تئو هرناندز، لاتزیو را شکست بدهد و با صدرنشینی به استقبال کریسمس برود. قطعا 5 گل فوق العاده در سن سیرو، برای دوستداران فوتبال کافی بوده است.

میلان 1-0 لاتزیو | آنته ربیچ: ارسال چالهان اوعلو به محوطه جریمه و آنته ربیچ که با رهایی از مدافعان، ضربه سر را به گل تبدیل می نماید.

میلان 2-0 لاتزیو | هاکان چالهان اوعلو: خطای بد مدافع لاتزیو بر روی آنته ربیچ، پنالتی تشخیص داده شد تا چالهان اوعلو به راحتی حساب کار را 2-0 کند.

میلان 2-1 لاتزیو | لوئیز آلبرتو: پیر کالولو، پای کوریا را لگد کرد تا داور بازی پس از آنالیز وار، اعلام ضربه پنالتی کند. دوناروما جهت پنالتی را درست تشخیص داد اما لوئیز آلبرتو در ادامه توپ را وارد دروازه کرد.

میلان 2-2 لاتزیو | چیرو ایموبیله: پیر کالولو گرچه بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته بود اما در یک صحنه غفلت بدی کرد تا ایموبیله باتجربه، توپ را وارد دروازه کند.

میلان 3-2 لاتزیو | تئو هرناندز: تئو هرناندز که چند دقیقه پایانی بازی واقعا به هیجان آمده بود، از روی ضربه کرنر ارسالی توسط چالهان اوعلو توپ را وارد دروازه کرد تا میلان صدرنشین به استقبال 2021 برود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1598

به "صعود یونایتد به نیمه نهایی لیگ کاپ با عبور از اورتون، پنجمین برد متوالی رئال در لالیگا، پیروزی خارق العاده میلان در ثانیه های پایانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود یونایتد به نیمه نهایی لیگ کاپ با عبور از اورتون، پنجمین برد متوالی رئال در لالیگا، پیروزی خارق العاده میلان در ثانیه های پایانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید