سرنوشت نامعلوم بازیکنان تاجیک پرسپولیس

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، نقل قولی از وزیر ورزش در روز های گذشته حسابی خشم طرفداران پرسپولیس را برانگیخته بود. حمید سجادی در پاسخ به انتقاداتی که یحیی گل محمدی از عملکرد مجید صدری بیان کرد، گفت که مسائل مدیریتی ارتباطی به مسائل فنی ندارد و یحیی نباید این مسائل را به هم ارتباط بدهد. این روز ها که بحث پرداخت نشدن بدهی گابریل کالدرون مجددا شکل جدی تری به خود گرفته است، نقش آن را در تیم یحیی می توان به خوبی و به وضوح دید. بلاتکلیفی بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس که برای باز کردن گره فنی تیم چند هفته است به تهران آمده اند شاید نقض صحبت های اخیر سجادی باشد.

سرنوشت نامعلوم بازیکنان تاجیک پرسپولیس

پرسپولیس در فصل نو با کمبود بازیکن در تیم روبرو بود، اتفاقی که ردپای آن هم به مسائل مدیریتی می رسد. بدهی کالدرون و نداشتن مجوز جذب بازیکنان خارجی مانع از این شد تا این تیم برای فصل سختی که پیش رو دارد بتواند تیمش را با بازیکنان کافی تجهیز کند. یحیی گل محمدی که فصل طلایی جابجایی را برای خرید بازیکن خارجی از دست داده بود کوشش کرد تا بعد از آن با استفاده از بازیکنان آزاد و با کمترین هزینه ممکن احتیاجاتش را برآورده کند. راهی که آن هم فعلا به بن بست رسیده است. دو بازیکن تاجیکستانی که با توجه به احتیاج کادرفنی به تهران آمده اند همچنان بلاتکلیف هستند. آن ها در بازی با صنعت نفت ابادان هم به استادیوم رفتند و همچنان در انتظارند تا ببینند قرار است چه زمانی به تیم اضافه شوند. بازیکنانی که حضورشان در تهران هم حاشیه های خاص خودش را دارد. این دو بازیکن بدون هیچ تمهیدات ویژه ای و بدون این که حتی در جایگاه ویژه قرار بگیرند در استادیوم حضور داشتند. بدتر از آن، این است که این بازیکنان نمی دانند چه زمانی قرار است قراردادشان را ثبت نمایند و اصلا همچین اتفاقی رقم خواهد خورد یا نه.

طبق آخرین اخبار، گره های نوی برای پرداخت طلب گابریل کالدرون به وجود آمده است. تحریم ها و مسائل واریز کردن پول به حساب سرمربی سابق همچنان مانع از این شده که با وجود آماده بودن این پول، بدهی کالدرون پرداخت گردد. بخشی از مبالغ واریزی پرسپولیس به حساب کالدرون، بخاطر تحریم ها برگشت خورده اند و حالا، خطر خاتمه مهلت پرسپولیس و محرومیت های شدیدتر برای این باشگاه هم وجود دارد. این گره ها، شرایط بازیکنان تاجیکستانی را هم پیچیده تر می نماید. بازیکنانی که حضورشان در لیگ ایران سروصدای زیادی در تاجیکستان به پا کرد و حالا قطعا این مسائل عجیب و بسته نشدن قرارداد آن ها و بلاتکلیفی شان در تهران وجهه پرسپولیس و فوتبال ایران را در این کشور هم با خدشه روبرو خواهد نمود.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2171

به "سرنوشت نامعلوم بازیکنان تاجیک پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت نامعلوم بازیکنان تاجیک پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید