رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در تالارهای پذیرایی هرمزگان

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، ایرنا/ براساس سخنان رئیس انجمن واحدهای پذیرایی، بین راهی و مجتمع های گردشگری و سفره خانه های هرمزگان، رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در تالارهای پذیرایی هرمزگان صورت می گیرد.

رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در تالارهای پذیرایی هرمزگان

تالارهای پذیرایی هرمزگان همه پروتکل های بهداشتی کرونا را رعایت می نمایند

ژاله نیک رو گفت: این صنف برای بازگشایی مجدد حدود 70 میلیون ریال تجهیزات بهداشتی خریداری و برای کارکنان خود گواهی سلامت اخذ نموده اند و در عین پذیرایی نیز پروتکل های بهداشتی رعایت و از دستکش و ماسک استفاده می گردد.

رئیس انجمن واحدهای پذیرایی، بین راهی و مجتمع های گردشگری و سفره خانه های هرمزگان یادآور شد: وقتی که همه فعالیت ها بازگشایی شده و مسافران و میهمانان از نقاط مختلف کشور در شهر بندرعباس و این استان حضور دارند احتمال افزایش تعداد مبتلایان به کرونا هم می رود.

نیک رو گفت: تالارهای پذیرایی حاضرند برای مقابله با شیوع بیشتر بیماری کرونا فعالیت خود را تعلیق نمایند اما آیا مردم نیز مراسم ها و عروسی های خود را برگزار نمی نمایند، پس بهتر است این مراسم ها در تالارهای پذیرایی که بر آنها نظارت هست برگزار نمایند.

وی یاد آورشد: چندین نفر از اماکن نیروی انتظامی، میراث فرهنگی، فرمانداری و سایر نهادها بر عروسی ها نظارت دارند که تعداد این ها از تعداد میهمانان خانواده ها هم بیشتر است و چنین جشنی برای عروس و داماد دلنشین نخواهد شد.

وی اشاره نمود: اکنون تالارهای پذیرایی عروسی ها و مراسم های به تعویق افتاده را با همان نرخ قبلی برگزار می نمایند تا نزد مردم و سایر مشتری ها بدقول نشوند، این درحالی است که بدلیل تورم قیمت مواد مورد احتیاج مانند مرغ، گوشت و برنج افزایش بسیاری در این مدت داشته و قیمت یک گالن 20 لیتاری الکل برای ضدعفونی 13 میلیون ریال است.

منبع: همگردی
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1535

به "رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در تالارهای پذیرایی هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در تالارهای پذیرایی هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید