اسنپ سلامت راننده هایش را پایش می نماید

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، تعداد کسانی که روزانه به بیماری کووید 19 مبتلا می شوند و همچنین فوتی ها به دلیل ابتلا به این بیماری هر روز بیشتر می گردد.

اسنپ سلامت راننده هایش را پایش می نماید

کاربران راننده اسنپ نیز مانند دیگر شهروندان از ابتلا به کووید 19 مصون نیستند و به واسطه فعالیتشان در معرض ابتلا قرار دارند.

از همین رو، اسنپ از اسفند 98 در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، همکاری با مقامات ذی ربط را برای شناسایی و غیرفعال کردن موقتی رانندگانی که تست کرونای آنها مثبت می گردد شروع کرد.

پایش مستمر سلامت رانندگان همچنان در اولویت اسنپ است و به حفظ سلامت هر دو گروه کاربران راننده و مسافر می انجامد.

اسنپ پیشتر برای حمایت از اعضای ناوگان خود که به کووید-19 مبتلا شدند وام 50میلیون ریالی در نظر گرفته بود.

اکنون، به گزارش روابط عمومی اسنپ، این شرکت در نظر دارد وام حمایتی خود را -تا سقف 50میلیون ریال بدون کارمزد- تمدید کند.

با این طرح حمایتی که این بار طی تفاهم نامه ای با یکی از بانک های عامل انجام می گردد، کاربران راننده اسنپ همچنان می توانند با دغدغه مالی کمتری دوران نقاهت خود را سپری و هزینه های دوران قرنطینه شان را تامین نمایند.

اسنپ از زمان شیوع کووید 19 در کشور تا کنون اقدامات متعددی برای حفظ سلامت کاربران راننده و مسافر انجام داده است. از فعالیت های این شرکت می توان به آموزش و اطلاع رسانی، اجرای طرح سفر به سلامت، افزودن گزینه عدم رعایت بهداشت به اپلیکیشن اسنپ، ضدعفونی کردن خودروهای ناوگان اسنپ (شامل سواری، موتور و وانت) و توزیع بسته های سلامت بین کاربران راننده فعال اشاره نمود.

علاوه بر این اقدامات، اسنپ با توجه به شرایط سخت معیشتی ناشی از رکود مالی در دوران کرونا، همیشه حمایت مالی از کاربران راننده خود را در دستور کار دارد.

اعطای وام 50میلیون ریالی به رانندگان مبتلا به کرونا و وام قرض الحسنه 20میلیون ریالی ویژه رانندگان فعال اسنپ از نمونه های این حمایت مالی هستند.

تا امروز حدود هزار کاربر راننده وام 50میلیون ریالی یاری هزینه درمان کرونا با بازپرداخت 20 ماهه و بیش از سه هزار کاربر راننده نیز وام 20میلیون ریالی با بازپرداخت 10 ماهه را دریافت نموده اند.

برای مقابله با ویروس کرونا به همکاری همه ما احتیاج است تا با یاری یکدیگر بتوانیم از این روزهای سخت به سلامت عبور کنیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1572

به "اسنپ سلامت راننده هایش را پایش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسنپ سلامت راننده هایش را پایش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید