رشته صنایع رنگ تنها در دانشگاه امیرکبیر تدریس می گردد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، رئیس پژوهشکده رنگ دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: در حال حاضر رشته رنگ در کشور که یکی از رشته های میان رشته ای است و تنها در دانشگاه امیرکبیر تدریس می گردد.

رشته صنایع رنگ تنها در دانشگاه امیرکبیر تدریس می گردد

صباغ الوانی رئیس پژوهشکده رنگ و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر در گفت وگو با خبرنگار ، گفت: باتوجه به اینکه محققین ما از لحاظ علمی دانش فراوانی دارند، این دانش باید پس از تحقیقات به فناوری تبدیل گردد.

رئیس پژوهشکده رنگ دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: محققان برای اینکه بتوانند با صنعت ارتباط خوبی بگیرند باید از تکنولوژی ها بهره ببرند، دانشگاه های ما که نسل سوم دانشگاه ها هستند باید بیشتر مورد توجه اعضای هیئت علمی و صنعتگران قرار بگیرند.

ایده بازار مهندسی پلیمر و رنگ و حمایت 50 میلیون ریالی دانشگاه امیرکبیر از طرح ها

الوانی اضافه کرد: ما همیشه کوشش می کنیم تا بتوانیم ارتباط خوب و مؤثری بین صنعت و دانشگاه برقرار کنیم و کارهای تحقیقاتی را به فناوری تبدیل کنیم، در حال حاضر رشته مهندسی پلیمر - صنایع رنگ که یکی از رشته های میان رشته ای است، تنها در دانشگاه امیرکبیر تدریس می گردد، اما باید در دیگر دانشگاه ها هم توسعه یابد.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر توضیح داد: ما در حال حاضر از نظر تحقیقاتی در جهان مسئله ای نداریم و همیشه باید با دقت و برنامه ریزی بتوانیم هم در حوزه صنعت و هم دانشگاه با ایجاد ارتباط مؤثر پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 959

به "رشته صنایع رنگ تنها در دانشگاه امیرکبیر تدریس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته صنایع رنگ تنها در دانشگاه امیرکبیر تدریس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید