ملاقات رئیس کمیته ملی المپیک با مسئولان ورزشی عراق در عمان

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای رسمی سید رضا صالحی امیری و مسئولیان کمیته ملی المپیک با مسئولان ورزش کشورهای آسیایی در حاشیه مجمع عمومی شورای المپیک آسیا (OCA) هیأت ورزشی کشورمان به طور جداگانه نشست دوستانه‌ای را با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک عراق برگزار کردند.

ملاقات رئیس کمیته ملی المپیک با مسئولان ورزشی عراق در عمان

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

در این ملاقات که سجادی، پیمان فخری و فرید فتاحیان نیز رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان را همراهی می‌کردند، صالحی امیری بر اجرای کامل مفاد تفاهم نامه این کشور با ایران تاکید و خواهان اجرایی شدن آن شد.

صالحی امیری خطاب به عدنان دیر جواب، وزیر ورزش و سلمان محمودی راد رئیس کمیته المپیک این کشور گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده‌ام ما، وزارت ورزش و حتی همه فدراسیون‌های ورزشی ما با تمام ظرفیت آماده ارائه یاری و همراهی به کشور دوست و همسایه خود عراق هستیم و در تمامی بخش‌های نرم افزاری، مشاوره‌ای و آموزشی به محض درخواست، اقدام لازم را انجام خواهیم داد.

وی توضیح داد: عراق ورزشکاران خوبی دارد و حتی تعدادی از مربیان ایرانی در این کشور در رشته‌های مختلفی همچون کاراته مربیگری کرده‌اند و ما می‌توانیم در عرصه بین المللی همچون بازگشت این رشته به المپیک با همکاری دیگر کشورها سیاست همسویی داشته باشیم.

مسئولین ورزش عراق نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های ایران در تمامی مسائل مختلف از کشورشان خواهان تعامل و همکاری نزدیکتر نهادهای ورزشی دو کشور شدند. رئیس کمیته ملی المپیک عراق از علاقمندی رشته‌های المپیکی این کشور برای برپایی اردوهای مشترک اطلاع داد که مورد استقبال طرف ایرانی نهاده شد.

برپایی ملاقاتهای محبت آمیز و کلاسهای آموزشی مشترک بعد از کنترل بیماری کرونا از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد و مقرر شد تا پیگیری گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1580

به "ملاقات رئیس کمیته ملی المپیک با مسئولان ورزشی عراق در عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات رئیس کمیته ملی المپیک با مسئولان ورزشی عراق در عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید