دست کاری در قرارداد مظاهری و شکاری را تایید و تکذیب نمی کنم!

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران، روز گذشته بود که گزارشی از دلیل جدایی رضا شکاری و رشید مظاهری دو بازیکن سابق تراکتور از این تیم منتشر شد. این دو بازیکن مدعی شده اند که در رقم قراردادهایشان دست کاری شده است.

دست کاری در قرارداد مظاهری و شکاری را تایید و تکذیب نمی کنم!

محمد علیپور مدیرعامل باشگاه تراکتور در پاسخ به این سئوال که آیا ادعای مظاهری و شکاری را تایید و تکذیب می کند؟ گفت: تایید و تکذیب این موضوع باید در کمیته تعیین شرایط انجام شود! آنچه که در قرارداد شکاری دیدم متوجه چیزی نشدم. متاسفانه بخصوص بازیکنان جوان مورد مشاوره های غیر اخلاقی قرار می گیرند و اینکه اگر مثلاً قراردادتان را فسخ کنید شرایط خوبی برایتان ایجاد می شود.

وی ادامه داد: این دو بازیکن شکایتی داشتند و ما هم متقابلاً توضیحات را به کمیته تعیین شرایط می دهیم. قطعاً این کمیته تعیین می کنند موضوع به چه شکلی بوده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص خط خوردگی ها و دست کاری در قراردادها گفت: هر قراردادی ممکن است تغییرات و قلم خوردگی هایی داشته باشد. هر قلم خوردگی دلیل بر دست بردن در قرارداد و جعل نیست بلکه ممکن است متاثر از توافق های بعدی و شفاهی طرفین بوده است. شاید در شرایط امروزی یکی از طرفین به قلم خوردگی ایراد گرفته است که من به این حوزه ورود نمی کنم.

علیپور که با برنامه چاپ اول شبکه خبر مصاحبه می کرد، افزود: در زمان قرارداد مظاهری بنده در باشگاه نبودم و نمی توانم خیلی نظر روشنی بدهم اما آنچه در داخل باشگاه مطرح است این است که مظاهری در جریان همه چیز بوده است و این مسائل از طریق واتس اپ و تلگرام برایش ارسال شده است. کمیته تعیین شرایط با احضار آدم ها و شنیدن توضیحات بهتر می تواند ورود کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1557

به "دست کاری در قرارداد مظاهری و شکاری را تایید و تکذیب نمی کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست کاری در قرارداد مظاهری و شکاری را تایید و تکذیب نمی کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید