قابی که گوشی شما را به دوربین فوری تبدیل می نماید

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، پرینت اولین قاب گوشی است که تلفن هوشمند شما را به یک دوربین فوری تبدیل می نماید. در ادامه با خبرنگاران باشید.

قابی که گوشی شما را به دوربین فوری تبدیل می نماید

دوست دارید عکس های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و مجبور نباشید آن ها را در فضای مجازی قرار دهید؟ پس می توانید با پرینت (Prynt)، اولین قاب دوربین فوری برای گوشی های هوشمند، عکس های خود را چاپ کنید. فقط کافی است گوشی iPhone یا Android خود را در قاب قرار دهید، یک عکس بیندازید یا یکی از عکس های مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی انتخاب کنید و آن را در کمتر از سی ثانیه چاپ کنید.

ظهور گوشی های هوشمند، شبکه های اجتماعی و برنامه های اشتراک گذاری عکس عمل چاپ عکس را برای بسیاری از مردم بی معنا ساخته است. اما طراحان قاب پرینت امیدوار ند با اختراع خود این شرایط را تغییر دهند.

قاب پرینت قابل حمل، سبک و مجذوب کننده است. می توانید عکس های خود را در هر کجا و هر زمان که مایلید چاپ کنید.

پرینت ابزاری ایده آل برای زمانی است که با دوستان خود به گشت و گذار می روید و در حال لذت بردن از لحظاتی هستید که تنها یک بار در طول عمر تجربه خواهید کرد. هدایا و کارت پستال هایی که برای دوستانتان ارسال می کنید با وجود یک عکس فوری مجذوب کننده خاص تر می شوند. این قاب را همواره و هر کجا که می روید همراه خود ببرید و هرگز فرصت ثبت و به اشتراک گذاری لحظات شیرین خود را از دست ندهید.

پرینت سازگار با تلفن های هوشمند iOS و Android است.

از جمله:

  • آیفون های 5/5S
  • آیفون SE
  • آیفون های 6/6S
  • آیفون 7
  • گلکسی S4
  • گلکسی S5

این دستگاه در رنگ های صورتی، مشکی، آبی و سفید با طراحی زیبا و مجذوب کننده عرضه می گردد و سازندگان آن می گویند با مدل های مختلف گوشی های هوشمند با پورت های مختلف شارژ سازگار است.

پرینت بعلاوه یک اپلیکیشن همراه دارد که شما را قادر می سازد عکس های خود را از شبکه های اجتماعی برای چاپ انتخاب و چاپ کنید و البته امکان ضبط ویدیویی کوتاه هنگام عکس برداری از چهره خود را فراهم می سازد، شما می توانید با استفاده از ویژگی واقعیت افزوده برنامه، ویدیو را دیدن کنید.

کاغذ چاپ پرینت دارای عمر طولانی و مقاومت بالا در برابر پارگی و محو شدن رنگ ها است و میلیون ها رنگ را با کیفیت بالا به نمایش می گذارد. به علاوه، آن ها قابلیتی مشابه کاغذهای برچسبی دارند.

برای مشاهده سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی تجهیزات سفر در خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: کجارو / kickstarter.com
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2265

به "قابی که گوشی شما را به دوربین فوری تبدیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابی که گوشی شما را به دوربین فوری تبدیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید