خبرنگاران ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو حاضر می شود

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، مسکو - خبرنگاران - حمید هادوی مدیر بنیاد ابن سینا گفت: این بنیاد فرهنگی مطالعاتی ایرانی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو شرکت خواهد نمود.

خبرنگاران ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو حاضر می شود

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

هادوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: نمایشگاه کتاب ادبیات غیر داستانی (ادبیات تفکری - non/fiction) یکی از مهترین رویدادهای فرهنگی روسیه محسوب می شودو بیش از 300 ناشر داخلی و خارجی در این رویداد مهم فرهنگی شرکت خواهند کرد.

وی گفت: بنیاد ابن سینا نیز برای دوازدهمین بار در نمایشگاه بین المللی ادبیات غیر داستانی حضور خواهد داشت. این رویداد سال جاری به دلیل شیوع کرونا با تاخیری چند ماهه از بیست و چهارم تا بیست و هشتم مارس 2021(چهارم تا هشتم فروردین 1400) برگزار خواهدشد.

هادوی گفت: بنیاد ابن سینا و انتشارات صدرا تازه های نشر خود را درموضوعاتی نظیر فلسفه، عرفان، علوم قرانی، تاریخ، اقتصاد اسلامی، هنر اسلامی، ایران شناسی و زبان و ادبیات فارسی در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

معرفی و رونمایی کتاب های گلشن راز شبستری از دکتر آندره لوکاشوف، کتاب برهان الذاکرین، دکتر یوگنیا نیکی تنکو، تاریخ ادبیات فارسی از پروفسورمارینا رییسنا، تاریخ نجد (اثر آقای موجانی)، دکترالکساندر واسیلیف، کتاب مصر(اثر پروفسور ویدیاسوا)، دکترواسیلی کوزنتسو و دیالکتیک نمادهای ادیان ابراهیمی از دکتر فاریس نوفل از برنامه های بنیاد ابن سینا در این نمایشگاه است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1800

به "خبرنگاران ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو حاضر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو حاضر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید