جلد آخر خاطرات رفیقدوست به خاتمه نزدیک می گردد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سعید علامیان محقق و پژوهشگر تاریخ انقلاب و دفاع مقدس در مصاحبه با خبرنگاران، خاطرنشان کرد: این روزها مشغول کار روی سومین جلد خاطرات محسن رفیقدوست وزیر سپاه در سال های دفاع مقدس هستم. محور اصلی مطالب این مجموعه، خاطرات آقای رفیقدوست است. به این ترتیب مخاطب این کتاب ها، با اثری حادثه محور روبرو خواهد بود.

جلد آخر خاطرات رفیقدوست به خاتمه نزدیک می گردد

وی اضافه کرد: پیش از این، دو جلد از مجموعه برای تاریخ می گویم توسط انتشارات سوره مهر منتشر گردیده و قرار است جلد سوم هم در ادامه روند چاپ دو جلد پیشین به چاپ برسد. در حال حاضر مصاحبه های جلد سوم مام گشت و نگارشش هم تا حد زیادی انجام گردیده است. مقطع تاریخی مصاحبه های این جلد مربوط به دهه سوم انقلاب یعنی سال 77 تا 88 است.

این پژوهشگر تاریخ معاصر در ادامه اعلام کرد: جلد سوم، آخرین جلد از مجموعه برای تاریخ می گویم است. من از سال 87 تا امروز درگیر کار تهیه مطالب و انتشار جلد اول تا سوم هستم. از آن سال بود که مصاحبه ها آغاز گشت و در واقع این سه جلد کتاب، یک دهه زمان برد.

علامیان در خاتمه اعلام کرد: حدس من این است که کار نگارش و تدوین سومین جلد این مجموعه تا آذرماه به خاتمه رسیده و آماده تحویل به ناشر می گردد.

مجموعه خاطرات محسن رفیقدوست با عنوان برای تاریخ می گویم با 3 جلد که مربوط به دهه های اول تا سوم انقلاب اسلامی هستند، با مصاحبه و قلم سعید علامیان توسط انتشارات سوره مهر منتشر گردیده و می گردد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 29 مرداد 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 94

به "جلد آخر خاطرات رفیقدوست به خاتمه نزدیک می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلد آخر خاطرات رفیقدوست به خاتمه نزدیک می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید