جذب 100درصدی مبلغ تخصیصی اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان بوشهر

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، شانزدهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر با حضور گراوند استاندار و کشاورزی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مدیران کل دستگاه های اجرایی عضو این کارگروه، نمایندگان بانک های عامل استان برگزار گردید.

جذب 100درصدی مبلغ تخصیصی اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛ مصدق کشاورزی در این جلسه ضمن تقدیر از بانک های عامل و دستگاه های اجرایی گفت: 100درصد مبلغ تخصیصی اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان بوشهر جذب شده است.

دبیر کارگروه اشتغال استان بوشهر ادامه داد: با پرداخت 304 میلیارد تومان به تعداد 2786طرح ،برای 4773 نفر در روستاهای استان بوشهر ایجاد اشتغال شده است، که در دستگاه های اجرایی استان، جهاد کشاورزی با 1917 طرح و در بین شهرستان های استان، شهرستان دشتستان با 939 طرح بیشترین میزان طرح را به خود اختصاص دادند.

مصدق کشاورزی اضافه کرد : با پیگیری های خوب استاندار بوشهر از 100میلیاردتومان سهم متمرکز، 67 میلیاردتومان آن ابلاغ شده که برای بانک توسعه تعاون 25 میلیارد تومان، پست بانک 20 میلیارد تومان و صندوق کارآفرینی 22 میلیارد تومان اعتبار مشخص شد.

کشاورزی توضیح داد: کلیه طرح های درخواستی تسهیلات 10100طرح با پیش بینی 3هزار میلیارد تومان بوده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا ، توضیح داد : از جلسه قبل تا کنون 8 میلیارد تومان پرداختی جدید صورت گرفته و مبلغ کل آن به 70 میلیارد تومان رسیده است که با این مبالغ پرداختی از 2660 طرح حمایت شد.

در ادامه این جلسه عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر اظهار کرد: در امسال جلسات کارگروه با کوشش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با کیفیت و نظم خوبی برگزار گردید و در مجموع نتایج خوبی نیز در بر داشت. همه دستگاه های اجرایی مربوطه و بانکهای عامل در حوزه اشتغال پایدار روستائی و عشایری در کنار اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان در جذب صدرصد اعتبارات روستائی بخوبی همکاری کردند.

وی اضافه کرد: با وجود مسائل بیماری کرونا و محدودیت ها و مسائلی که داشتیم عملکرد بانک ها و دستگاه های اجرایی در حوزه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری خوب بوده و البته انتظار ما از نظام بانکی این است که همکاری 100 درصدی داشته باشند و گره گشای تولیدکنندگان بوده و کاغذبازی اضافی را حذف کنند.

استاندار بوشهر اعلام نمود: فرآیندهای پیچیده و کاغذبازی موجبات کندی کار می گردد و تولیدکنندگان را بی انگیزه می نماید که مدیران اجرایی و مدیران بانک ها باید در این زمینه همکاری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1817

به "جذب 100درصدی مبلغ تخصیصی اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 100درصدی مبلغ تخصیصی اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید