ثبت رکوردهای جدید در شب پیروزی منچستریونایتد، عذرخواهی دخه آ به خاطر شکستن رکورد اشمایکل

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، منچستریونایتد نه تنها در ویلا پارک سه امتیاز گرفت بلکه در کتاب تاریخ خود هم رکوردهایی جدید به ثبت رساند.

ثبت رکوردهای جدید در شب پیروزی منچستریونایتد، عذرخواهی دخه آ به خاطر شکستن رکورد اشمایکل

به گزارش خبرنگاران، پیروزی 3 بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه استون ویلا با ثبت رکوردهایی تیمی و فردی برای شیاطین سرخ همراه بود. یکی از این رکوردها متعلق به مهاجم نوجوان تیم میسون گرینوود بود که با ثبت نهمین گلش در این فصل به رکورد وین رونی کاپیتان سابق شیاطین سرخ رسید. این سومین بازی متوالی بود که گرین وود برای منچستریونایتد گلزنی می کرد.

گرینوود 18 ساله که در پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل برایتون و برد 5 بر 2 مقابل بورنموث هم گلزنی نموده بود شماره گل های خود در 44 بازی اش در تمامی رقابت های این فصل را به 18 مورد افزایش داد. او حالا دومین نوجوان تاریخ باشگاه منچستریونایتد است که در سه بازی متوالی برای این تیم گل می زند، رکوردی که کاپیتان سابق شیاطین سرخ در 19 سالگی به ثبت رساند. همچنین 9 گل او در این فصل لیگ برتر انگلیس این بازیکن را به گلزن ترین بازیکن زیر 19 سال تاریخ منچستریونایتد تبدیل کرد. البته هم تیمی اش مارکوس رشورد با یک گل کمتر در تعقیب اوست.

در ثبت هفدهمین بازی بدون باخت متوالی منچستریونایتد در تمامی رقابت ها، یک رکورد دیگر هم با گلزنی برونو فرناندس از روی نقطه پنالتی به ثبت رسید. این سیزدهمین پنالتی که بود که در این فصل از لیگ برتر به سود منچستریونایتد اعلام شد و با رکورد قبلی بیشترین پنالتی اعلام شده به سود یک تیم در تاریخ این رقابت ها برابر شد. این رکورد یک بار در فصل 16-2015 برای لسترسیتی و قبل تر از آن هم در فصل 05-2004 برای کریستال پالاس ثبت شده بود.

در واقع در این فصل از لیگ برتر انگلیس مجموعاً 79 پنالتی اعلام شده است که 13 تای آن سهم منچستریونایتد بوده یعنی 16.5 درصد آنها که بالاترین درصد در تاریخ رقابت هاست.

فرناندس با گلزنی به دنبال اعلام این پنالتی، آمار گل هایی که از زمان ورودش به منچستریونایتد در ماه ژانویه در آنها تأثیر مستقیم داشته را به 12 مورد (هفت گل و پنج پاس گل) افزایش داد و این در حالیست که او این آمار را در 10 بازی اش برای شیاطین سرخ در لیگ برتر ثبت نموده است. تنها بازیکنی که در 10 بازی اولش در لیگ برتر انگلیس آماری بهتر از ستاره پرتغالی منچستریونایتد داشته، میک کوئین، بازیکن سابق نیوکاسل بوده که روی 13 گل تیمش تأثیر مستقیم داشته است.

دیگر بازیکنی که مقابل استون ویلا رکورد جدیدی به ثبت رساند دروازه بان اسپانیایی تیم داوید دخه آ بود که رکورد پیتر اشمایکل را به عنوان بازیکن خارجی دارای بیشتری بازی در تاریخ منچستریونایتد شکست. این سیصدونودونهمین بازی دخه آی 29 ساله برای منچستریونایتد بود. او سال 2011 از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست. در حال حاضر رایان گیگز با 963 بازی رکورددار بیشترین بازی برای شیاطین سرخ است.

دخه آ بابت شکستن رکورد اشمایکل از او عذرخواهی کرد و به سایت باشگاه منچستریونایتد گفت: از اشمایکل عذرخواهی می نم. این آمار فوق العاده ای است و یعنی اینکه من مدتی طولاتی در این تیم بوده ام و در سطحی بالا بازی نموده ام. پس واقعاً افتخار می کنم و خوشحالم که این تعداد بازی را برای منچستریونایتد انجام داده ام. امیدوارم که خیلی زود 400 بازی دیگر هم انجام دهم.

پیروزی من یونایتد یک رکورد تیمی دیگر هم برای این تیم به ارمغان آورد. تیم قرمزپوش اولدترافورد با این پیروزی به اولین تیم لیگ رجحان تبدیل شد که در این رقابت ها چهار پیروزی متوالی با حداقل سه گل زده کسب می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1370

به "ثبت رکوردهای جدید در شب پیروزی منچستریونایتد، عذرخواهی دخه آ به خاطر شکستن رکورد اشمایکل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رکوردهای جدید در شب پیروزی منچستریونایتد، عذرخواهی دخه آ به خاطر شکستن رکورد اشمایکل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید