تعطیلی کارخانه به دلیل اختلاف شرکا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هادی هاشمیان در حاشیه بازدید از 4 واحد فراوریی در گلستان گفت: با هدف برطرف موانع فراوری، مسئولان قضایی استان از 4 واحد فراوریی دیدن کردند.

تعطیلی کارخانه به دلیل اختلاف شرکا

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان، اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان دوشنبه دوم دی به شهرک صنعتی آق قلا رفتند و مسائل 4 واحد فراوریی را آنالیز کردند.

مسائل واحدهای فراوریی دژ پلاستیک، پارس ایده سبز و سنگین برش حجت در این بازدید آنالیز و دستورات لازم برای برطرف آن صادر شد.

واحد فراوریی که بیش از یکسال از تعطیلی آن می گذرد چهارمین کارخانه ای بود که امروز اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان از آن بازدید کرند.

رئیس کل دادگستری گلستان پس از بازدید از این واحد فراوریی گفت: این کارخانه آماده فراوری است اما به علت اختلاف شرکا بیش از یکسال است که تعطیل و بیش از 100 کارگر آن بیکار شده اند.

هادی هاشمیان اضافه کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان پرونده این کارخانه به صورت ویژه دنبال می گردد و خوشبختانه با جلسات متعددی که با شرکا داشتیم مسائل مدیریتی کارخانه حل شده و بخش دیگر آن که مربوط به بانک ها و طلبکاران است نیز امروز با حضور دادستان مقرر شد نشستی با حضور طرفین تشکیل و راهکارهای حل مشکل آنالیز گردد.

هاشمیان ابراز امیدواری کرد: به زودی دوباره این واحد فراوریی، بازگشایی گردد و فراوری را از سر گیرد.

وی با بیان این که امروز فراورینمایندگان در صف مقدم جبهه مالی هستند، گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان به دستور رئیس قوه قضاییه از همه ظرفیت های دستگاه قضایی برای رونق فراوری و جلوگیری از تعطیلی حتی یک خط فراوریی به کار گرفته ایم.

این مقام ارشد قضایی استان اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته از سال گذشته، اجازه توقیف کارخانه ها و خط فراوری را نداده ایم و کوشش نموده ایم در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی، مسائل حل و فصل گردد.

هاشمیان ادامه داد: روسای دادگستری ها و دادستان ها را نیز مکلف نموده ایم با مسئولان شهرستانی از واحدهای فراوریی فعال و نیمه فعال بازدید و برای حل مشکل این واحدها کوشش نمایند که با همین کوشش ها از سال گذشته تا کنون 27 واحد فراوریی فعال و نیمه فعال در گلستان فراوری را سرگرفتند و 600 کارگر به سرکار بازگشتند.

رئیس کل دادگستری گلستان را دادستان مرکز استان، دبیر ستاد مالی مقاومتی دادگستری استان، رئیس دادگستری و دادستان آق قلا و فرماندار آق قلا در این بازدید همراهی کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 966

به "تعطیلی کارخانه به دلیل اختلاف شرکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی کارخانه به دلیل اختلاف شرکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید