رویای کاروان شگفت انگیز برج امپراطوری ، کاروانی اعجاب انگیز در دوطبقه و 5 متر ارتفاع

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، گذراندن تعطیلات با یک کاروان تفریحی معمولا راهی عالی برای استراحت بدون صرف هزینه زیاد است. اما، همه کاروان ها برابر نیستند و مطمئنا اگر تصمیم به ساخت یک کاروان روویایی مانند برج امپراتوری کابه (Kabe Imperial Tower) گرفته می شد، افراد عادی تقریبا نمی توانستند بودجه خرید آن را تقبل نمایند.

رویای کاروان شگفت انگیز برج امپراطوری ، کاروانی اعجاب انگیز در دوطبقه و 5 متر ارتفاع

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه سان، پیش بینی می شد این کاروان در صورت ساخت حدود 100000 پوند (حدود 6 میلیارد و 300 میلیون تومان) قیمت داشته و قرار بود دارای دو طبقه باشد. شرکت سوئدی کابه، خانه های متحرک و کاروان های لوکس فراوری می نماید و ایجاد برج امپریال یکی از آزمایش های عجیب و شفگت انگیز این کمپانی بود.

ساخت خانه ای متحرک دو طبقه روی چرخ در واقع طرحی ابتدایی و یک شیرین کاری از سوی روابط عمومی کمپانی کابه بود که برای اولین بار در برج سلطنتی در سال 2007 به نمایش عایدی، اما در ابتدا زیاد جدی گرفته نشد با این حال چندی بعد آنقدر مورد توجه نهاده شد که برای فراوری در نظر گرفته شد. اما طرح ساخت آن به طور جدی پیگیری نشد. برج امپریال یک محور دوقلو است که طول آن 9.7 متر و ارتفاع آن 4.5 متر است.

طبق طرح اولیه قرار بود داخل آن با چرم و چوب مجلل تزئین گردد و دارای یک سالن استراحت پیچیده در جلو باشد، اگرچه می توانستید آن را در طرح بندی های مختلف معین کنید. در طبقه همکف، یک غذاخوری و یک آشپزخانه کاملا مجهز با اجاق گاز و سینک کامل نیز در نظر گرفته شده بود.

براساس طرح ساخت برج امپراتوری کابه در قسمت عقب، حمام با دوش و اتاق خواب قرار می گرفت که می توانست با تخت های دو نفره یا دو نفره جزیره ای همراه باشد. بالای پلکان در طبقه دوم، سالن استراحت دومی قرار می گرفت که دارای یک مبل بزرگ دیگر می بود. سپس یک در به یک تراس منتهی می شد که می شد از آن برای غذاخوری یا آفتاب گرفتن در ماه های گرم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | کمپر اعجاب انگیز پیک با فضای داخلی ایده آل

متأسفانه، با وجود کوشش دیگری برای فراوری برج امپراتوری کابه در سال 2017، اما این کاروان شگفت انگیز و رویایی هرگز فراوری نشد. گزارش شده است که قیمت حدود 100000 پوند و مسائل حفظ پایداری این کاروان به علت ارتفاع آن در نهایت باعث توقف پروژه ساخت آن شد. امروزه کابه طیف وسیعی از کاروان های مجلل به نام های رویال و امپریال را ارائه می دهد، اما همه ون های یک طبقه هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1402 بروزرسانی: 2 مرداد 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2532

به "رویای کاروان شگفت انگیز برج امپراطوری ، کاروانی اعجاب انگیز در دوطبقه و 5 متر ارتفاع" امتیاز دهید

1 کاربر به "رویای کاروان شگفت انگیز برج امپراطوری ، کاروانی اعجاب انگیز در دوطبقه و 5 متر ارتفاع" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویای کاروان شگفت انگیز برج امپراطوری ، کاروانی اعجاب انگیز در دوطبقه و 5 متر ارتفاع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید