در سفر یک روزه به تهران به کجاها سر بزنیم؟

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سفر یک روزه به تهران می تواند بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز باشد به شرط آن که برای تمام ساعات روز خود برنامه داشته باشید. تهران یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین شهرهای ایران است که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سفر یک روزه باشد.

در سفر یک روزه به تهران به کجاها سر بزنیم؟

برای خرید آنلاین مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی خبرنگاران روی تصویر زیر کلیک کنید:

مکان های تاریخی، سینماهای مختلف، پارک های سرسبز، امکانات تفریحی، کافه ها و رستوران ها همگی از مواردی هستند که می توانند یک روز دلنشین و هیجان انگیز را برایتان رقم بزنند. در این مقاله تصمیم داریم شما را با تعدادی از مکان های معروف و مجذوب نماینده شهر تهران آشنا کنیم تا بتوانید نهایت لذت را از سفر یک روزه خود داشته باشید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

صبحانه در سفر یک روزه به تهران

برای لذت بردن از سفر یک روزه به تهران، قدم اول صرف یک صبحانه لذیذ و هیجان انگیز است تا بتوانیم با انرژی به ادامه روز بپردازید. همانطور که میدانید هیچ چیز به مقدار خوردن صبحانه در یک کافه زیبا و دلنشین لذت بخش نیست! به همین علت تصمیم داریم در این بخش شما را با تعدادی از برترین و معروف ترین کافه های تهران که منو صبحانه دارند آشنا کنیم:

  1. کافه رستوران ملل پل طبیعت

حتما نام پل طبیعت را بارها شنیده اید، این پل معروف و زیبا یکی از مدرن ترین جاذبه های گردشگری شهر تهران می باشد که دارای تعدادی کافه و رستوران می باشد. به طور کلی می توان گفت که پل طبیعت بعد از برج آزادی و برج میلاد یکی از نمادهای تهران محسوب می شود. این پل زیبا و دوست داشتنی دارای چشم اندازی فوق العاده می باشد که زیبایی و مجذوب نمایندهیت آن را دو چندان نموده است. بنابراین طبیعی است که خوردن صبحانه بر روی این پل خاص و منحصر به فرد بسیار دلنشین باشد. یکی از معروف ترین کافه های پل طبیعت، کافه رستوران ملل می باشد که فضای داخلی آن بسیار مجذوب نماینده و زیبا طراحی شده است. شما می توانید با صرف صبحانه در کنار پنجره این کافه از چشم انداز زیبا و بی نظیر پارک جنگلی طالقانی لذت ببرید.

منوی صبحانه کافه رستوران ملل پل طبیعت از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و به عنوان یکی از معروف ترین منوهای صبحانه در تهران محسوب می شود. منو مفصل و هیجان انگیز این کافه حق انتخاب بالایی را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید انواع صبحانه های خوشمزه از جمله صبحانه انگلیسی، انواع املت، نان تست با پنیر پارمسان، انواع کروسان، کرپ و غیره را در این کافه رستوران میل کنید. نباید فراموش کنید که پیاده روی صبحگاهی پس از صرف صبحانه در پارک طالقانی یا پارک آب و آتش می تواند بسیار لذت بخش باشد. این کافه در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان شهیدی واقع شده است و همه روزه از ساعت 9 تا 24 شب در خدمت شما عزیزان است.

  1. سفر یک روزه به تهران | کافه سبوس

یکی از گزینه های دیگر برای صرف صبحانه در سفر یک روزه به تهران، کافه سبوس می باشد که یکی از شیک ترین کافه های شمال شهر محسوب می تهران می باشد و در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ میباشد. در ایام تعطیلات به سختی می توان میز و جایگاه خالی در این کافه پیدا کرد و بهتر است که حتما از قبل رزرو کنید. فضای این کافه بسیار دلنشین و دوست داشتنی می باشد و آرامش خاصی را به شما منتقل خواهد نمود. شما می توانید در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام به کافه سبوس مراجعه کنید و از طعم بی نظیر غذاهای آن لذت ببرید.

نکته قابل توجه اینجاست که این کافه دارای یک تنور سنتی بوده و همواره نان تازه برای صبحانه سرو می نماید. شما می توانید همه روزه از منوی متنوع و هیجان انگیز صبحانه این کافه استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان قهوه های دمی این کافه را از دست ندهید. از برترین صبحانه های این کافه می توان به انواع املت، وافل، تست فرانسوی دارچینی، کروسان، کرپ و قهوه های متنوع اشاره کرد. کافه سبوس در چهارراه پارک وی، ابتدای بزرگراه چمران، ابتدای خیابان الف واقع شده و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 11 شب آماده پذیرایی از شماست.

  1. کافه روبرتو

کافـه روبرتو یکی از معروف ترین کافه های تهران است که در محدوده شمال تهران و در منطقه پاسداران قرار گرفته است. این کافه بسیار بزرگ و زیبا می باشد و از طراحی داخلی بسیار شیک و لوکسی برخوردار است. جالب است بدانید که کافه روبرتو مشابه کافه های اروپایی و آمریکایی است و به همین علت از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این کافه شیک و مجذوب نماینده در سه وعده اصلی صبحانه، نهار و شام میزبان مشتریان می باشد که منو صبحانه آن بسیار متنوع و هیجان انگیز است. قهوه های کافه روبرتو معروفیت فراوانی دارند و از مجذوب نماینده ترین فهرست صبحانه آن می توان به انواع پودینگ، کروسان، املت، کرپ و کیک های مختلف اشاره کرد. این کافه در پاسداران، خیابان بوستان دوم (اخوان)، پلاک 4 واقع شده است.

  1. سفر یک روزه به تهران | کافه چام

اگر در پی کافه ای در مرکز تهران هستید، کافه چام از برترین گزینه ها برای شماست که در خیابان مطهری یا همان تخت طاووس واقع شده است. این کافه دوست داشتنی برخلاف کوچک بودنش، یکی از دنج ترین کافه های شهر تهران محسوب می شود. منوی صبحانه کافه چام شامل انواع صبحانه انگلیسی لاکچری و صبحانه های ساده و سنتی ایرانی می شود. کافه چام همه روزه از ساعت 8 صبح تا 24 شب در خدمت شما عزیزان می باشد.

  1. کافه سام

بی تردید می توان گفت که کافه سام یکی از لوکس ترین کافه های تهران محسوب می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. نمای تمام شیشه ای این کافه جلوه ای بسیار خاص و زیبا به آن بخشیده است. منظره کافه سام رو به باغی دلباز است که فضا را بسیار آرام بخش و دلنشین نموده است. طراحی دکوراسیون داخلی کافه سام از جمله نورپردازی، انتخاب مبلمان و تمام تزئینات آن به برترین شکل ممکن انتخاب شده اند. این کافه مجذوب نماینده علاوه بر سرو کردن قهوه های بی نظیر، منوی صبحانه بسیار مفصلی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما میتوانید انواع پارفیت ماست گرانولا تا وافل، کروسان و مافین های خوشمزه را برای صبحانه تان سفارش دهید و نوش جان کنید.

یکی از برترین شعبه های این کافه در خیابان فرشته (شهید فیاضی)، سام سنتر، طبقه اول واقع شده است.

صبح تا ظهر سفر یک روزه به تهران

پس از صرف یک صبحانه خوشمزه، حالا وقت آن است که از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری شهر تهران دیدن کنید. در ادامه چند نمونه از مکان های تاریخی و گردشگری تهران را معرفی نموده ایم:

  1. کاخ گلستان

مجموعه کاخ گلستان یکی از باشکوه ترین و زیباترین یادگارهای سلسله قاجار است و از کهن ترین و ارزشمندترین بناهای مرکز دویست ساله ایران محسوب می شود. قدمت این کاخ به دوران سلطنت شاه طهماسب اول صفوی برمیشود و شامل چند کاخ و عمارت می باشد که مهمترین آنها در زمان قاجاریه ساخته شده است. از بناهای اصلی این مجموعه می توان به شمس العماره و ایوان تخت مرمر اشاره کرد

  1. خانه هنرمندان ایران

خانه هنرمندان تهران یک مجموعه فرهنگی است که به فعالیت هایی در زمینه فیلم، تئاتر، برگزاری نمایشگاه های هنر های تجسمی و هم چنین اجرای کنسرت های موسیقی می پردازد. بنای این مجموعه از معماری بسیار با شکوه و ارزشمندی میباشد که در سال 1377 بازسازی شده است. جالب است بدانید که خانه هنرمندان در سال 1384 به عنوان یکی از آثار ملی ایران ثبت شده است. این مجموعه در خیابان ایرانشهر واقع شده است.

  1. موزه ایران باستان (موزه ملی ایران)

موزه ملی ایران در سال افتتاح شد که از بزرگ ترین، قدیمی ترین و غنی ترین موزه های ایران محسوب می شود. این موزه از دو بخش اصلی ایران باستان و دوران اسلامی تشکیل شده است و در واقع تمامی دوره های تاریخی ایران را شامل می شود. این موزه باشکوه بیش از 70 سال قدمت دارد و حدود سیصد هزار شی تاریخی و ارزشمند را در دل خود جای داده است.

  1. موزه آبگینه و سفالینه

موزه سفال و شیشه در بنایی تاریخی به نام خانه قوام السلطنه برگزار شده است که فضایی بسیار مجذوب نماینده و دیدنی برای علاقه مندان به هنر و تاریخ مباشد. این ساختمان دو طبقه دارای پنج تالار اصلی می باشد که تالار یک و دو در طبقه اول و تالارهای دیگر در طبقه دوم قرار گرفته اند. شما می توانید انواع مختلفی از قدیمی ترین شیشه ها و لوله های شیشه ای و سفال های کشف شده ایرانی را مشاهده کنید. این بنای زیبا به وسیله منبت کاری چهارچوب درها و پله ها است و آجر کاری تزیین شده است.

  1. موزه هنرهای معاصر

موزه هنر های معاصر یکی از موزه های دیدنی دوران معاصر می باشد که به وسیله معمار بزرگ و توانمند، کامران دیبا طراحی شده است. این بنا به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری تهران تبدیل شده است و گزینه ای مناسب برای علاقه مندان هنر می باشد. بنابراین در سفر یک روزه به تهران، بازدید از این بنای دیدنی و ارزشمند را نباید فراموش کنید. این موزه در خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله واقع شده است.

یک ناهار دلچسب در تهران

حالا پس از گشت و گذار اساسی در دل جاذبه های گردشگری تهران، وقت آن رسیده که یک ناهار لذیذ و دلچسب را نوش جان کنید! به همین علت تصمیم داریم تعدادی از برترین و معروف ترین رستوران های تهران را معرفی کنیم:

  1. رستوران شرف الاسلامی

از قدیمی ترین و برترین رستوران های بازار می توان به رستوران شرف الاسلامی اشاره کرد که در راسته پشت مسجد امام (مسجد شاه سابق) واقع شده است. جالب است بدانید که این رستوران محبوب به صورت خانوادگی اداره می شود و سال های طولانی است که در بازار مشغول به فعالیت می باشد. طراحی داخلی رستوران شرف الاسلامی به همان سبک و سیاق گذشته و به صورت سنتی می باشد. سرویس دهی عالی و غذاهای لذیذ، پرملات و چرب و چیلی این رستوران منجر به محبوبیت آن شده است. از محبوب ترین و پرطرفدارترین غذاهای این رستوران می توان به ته چین، شیشلیک، باقالی پلو با ماهیچه و زرشک پلو با مرغ اشاره کرد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

  1. رستوران مسلم

رستوران مسلم نامی آشنا در میان رستوران معروف تهران است که می تواند انتخابی مناسب برای صرف ناهار در سفر یک روزه به تهران باشد. رستـوران مسلم نبش سبزه میدان و محوطه اصلی بازار واقع شده و به خاطر موقعیت بی نظیری که دارد همواره مملو از مشتری می باشد. رستوران مسلم از سه طبقه تشکیل شده و منو غذایی آن بسیار متنوع است. یکی از لذیذترین و خوشمزه ترین غذاهای این رستوران، ته چین می باشد که پیشنهاد میکنیم حتما آن را امتحان کنید.

  1. رستوران خیام

رستوران خیام نیز در بازار تهران قرار گرفته است که در بخش جنوبی ایستگاه مترو خیام واقع شده است. این رستوران حال و هوای یک سفره خانه سنتی دارد که در بنایی با قدمت 200 ساله قرار گرفته است. فضای زیبا و مجذوب نماینده، غذاهای لذیذ و بعلاوه سرویس دهی خاص این رستوران از دلایل محبوبیت آن هستند. از آنجایی که رستوران خیام از طراحی ویژه ای برخوردار است، به شدن مورد علاقه و استقبال گردشگر های خارجی قرار گرفته است. شما می توانید علاوه بر صرف غذا، از سرویس قلیان و چای که به روشی کاملا سنتی ارائه می شوند هم استفاده کنید و لذت سفر یک روزه به تهران را تکمیل کنید.

  1. رستوران شمشیری

از قدیمی ترین رستوران های بازار تهران که در جنوب شرقی سبزه میدان واقع شده می توان به رستوران شمشیری اشاره کرد. گفتنی است که تخصص این رستوران معروف، طبخ کباب کوبیده های بسیار لذیذ و با کیفیت است و خیلی ها به خاطر کباب کوبیده یه رستوران شمشیری مراجعه می نمایند! پیشنهاد می کنیم که علاوه بر کباب کوبیده، غذاهایی مانند کباب برگ و باقالی پلو با ماهیچه این رستوران را هم امتحان کنید.

  1. کافه رستوران گل رضائیه

اگر به رستوران های قدیمی علاقه مند هستید، وقت آن رسیده که با کافه رستوران گل رضائیه آشنا شوید. این رستوران یکی از قدیمی ترین کافه رستوران های تهران می باشد که قدمت آن به بیش از 70 سال باز می شود. این کافه رستوران در خیابان سی تیر واقع شده ور در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام به میزبان مشتریان می باشد. جالب است بدانید که این کافه در دوران گذشته پاتوق افراد شناخته شده از جمله صادق راهنمایی و فروغ فرخزاد بوده است. منوی کافه رستوران گل رضائیه بسیار ساده و خانگی می باشد که شامل انواع سوپ، سالاد، کتلت و طیف متنوعی از قهوه می شود.

در سفر یک روزه به تهران، ظهر تا عصر خود را چگونه بگذرانیم؟

پس از صرف ناهار و استراحت کردن، برترین کار رفتن به سینما یا مراکز خرید می باشد. با این کار می توانید لذت سفر خود را دو چندان کنید و به مفیدترین شکل ممکن از سفر یک روزه خود به تهران استفاده کنید. در ادامه به معرفی تعدادی از برترین و معروف ترین مراکز تهران را به شما معرفی می کنیم:

سفر یک روزه به تهران | مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم به عنوان یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین مراکز خرید تهران شناخته شده است که در منطقه زعفرانیه بنا شده است. شما می توانید انواع گوناگونی از برترین برندهای داخلی و خارجی در زمینه پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش و غیره را در این مرکز خرید لوکس پیدا کنید. علاوه بر فروشگاه های شیک و مجذوب نماینده، فودکورت ها و رستوران هایی هم در این مرکز قرار دارند که میتوانند گزینه بسیار عالی برای تجدید قوا برای ادامه خرید باشند! این مرکز خرید در خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، واقع شده است.

سفر یک روزه به تهران | مرکز خرید ارگ تجریش

مرکز خرید ارگ تجریش در ضلع شمالی میدان تجریش واقع شده و دارای 10 طبقه می باشد. از مهم ترین مزایای این مرکز خرید میتوان به پارکینگ آن اشاره کرد که ظرفیت بالایی هم دارد و این موضوع منجر به آسایش مشتریان می شود. پنج طبقه این ساختمان تجاری بوده و مابقی آن پارکینگ اختصاصی می باشد. از امکانات این پاساژ می توان به کافی شاپ، فودکورت، رستوران، کارواش، پردیس سینمایی، شهربازی فان تایم، آمفی تئاتر و بام سبز اشاره کرد.

سفر یک روزه به تهران | مرکز خرید سام سنتر

مرکز خرید سام شامل 9 طبقه می باشد که در سال 1390 افتتاح شده است. نمای خاص و زیبای این مجموعه در کنار نورپردازی ویژه آن، زیبایی خیره نماینده ای را به بنا بخشیده است. معماری داخلی شیک و چشم نواز، آب نمای دیواری با جلوه ای خاص و لابی زیبا و وسیع، از مجذوب نمایندهیت های بصری این مرکز خرید هستند. انواع برندهای خارجی معروف در این مرکز خرید به فروش می رسند که این موضوع، انتخاب را برای شیک پسندان آسان نموده است. یک رستوران لوکس زیبا در طبقه آخر سام سنتر قرار گرفته است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می نماید.

مرکز خرید گالریا

اگر در پی یک مرکز خرید لوکس هستید، از مرکز خرید گالریا غافل نشوید که در منطقه ولنجک قرار گرفته است. این مرکز تجاری بزرگ و معروف از دو بخش جنوبی شامل 15 طبقه، و بخش شمالی شامل 17 طبقه تشکیل شده است. شما می توانید برترین و باکیفیت ترین برندها را در مرکز خرید گالریا پیدا کنید. رستورانی فوق العاده و فودکورت مرکز خرید گالریا که انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی، ایرانی، مکزیکی، آسیایی و ترکی سرو می نمایند، از مجذوب نمایندهیت های این مجموعه هستند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به پ سالن بدن سازی و ورزشی، سالن های زیبایی، سرویس های بهداشتی و روف گاردن اشاره کرد.

از دیگر مراکز خرید معروف و پرطرفدار در تهران می توان به مجتمع تجاری کوروش در خیابان ستاری، مجتمع تجاری روشا در نیاوران، مرکز خرید اسکای سنتر لواسان، مرکز خرید مدرن الهیه، اطلس مال در پاسداران، بام لند و غیره اشاره کرد.

عصرانه در سفر یک روزه به تهران:

خب حالا که پس از صرف غذاهای لذیذ برای صبحانه و ناهار و بازدید از بناهای تاریخی و زیبا، به پاساژگردی هم پرداختیم و حسابی خسته شده ایم، نوبت می رسد به صرف یک عصرانه دلنشین یا یک شام دلچسب در یکی از کافه های زیبا و معروف تهران. پس در ادامه همراه ما باشید تا شما را با چند کافه مجذوب نماینده برای صرف عصرانه و شام آشنا کنیم:

  1. هاگ کافه | نیاوران

کافه هاگ یکی از برترین کافه های نیاوران است که در حیاط خانه ای ویلایی در خیابان امیدوار واقع شده است. بالکن این کافه از منظره بسیار زیبایی برخوردار است و فضایی دلنشین را ایجاد نموده است. این کافه یکی از دنج ترین و صمیمی ترین فضاها برای صرف یک عصرانه دلچسب در سفر یک روزه به تهران می باشد.

  1. کافه جریان | باغ موزه هنر ایرانی

کافه جریان یکی از معروف ترین کافه های تهران است که میزا تعداد زیادی از هنرمندان و بازیگران می باشد. این کافه محبوب و دوست داشتنی در انتهای باغ موزه هنر ایرانی قرار گرفته است و از منظره بسیار مجذوب نمایندهی برخوردار است زیرا این بنا مشرف به تفرجگاه تابستانی می باشد. کیفیت بسیار بالای غذا ها، برخورد خوب و محترمانه کارکنان و فضای دل نشین و آرام بخش کافه از دلایل محبوبیت آن هستند.

  1. کافه رستوران رویال لانژ | دریاچه چیتگر

کافه رستوران رویال لانژ در دل دریاچه چیتگر به صورت یک لنج طراحی شده است و از فضایی شیک و زیبا برخوردار است. اگر در سفر یک روزه به تهران از چیتگر دیدن کردید، حتما به این کافه دوست داشتنی سر بزنید.

این کافه یکی از کافه های لوکس و مجلل تهران است و شما می توانید در حین گشت زدن در دریاچه، از اجرای موسیقی زنده نیز لذت ببرید.

  1. کافه شمرون | بام لند و گیشا

کافه شمرون نیز یکی از برترین کافه ها برای صرف یک عصرانه و شام دلچسب می باشد. این کافه با ارائه انواع پاستا و سیب زمینی به محبوبیت بالایی دست یافته است. در کافه شمرون، انواع نوشیدنی های طبیعی جایگزین نوشابه و دلستر های گازدار شده اند و هم چنین اجرای موسیقی زنده، لذت حضور در کافه را دوچندان نموده است و حال و هوای دلنشینی به مهمانان می بخشد. کیفیت بالای غذاها، سرویس دهی عالی و طراحی زیبا از ویژگی های مثبت این کافه هستند. شعبه گیشای این کافه در ضلع شمالی بوستان گفت وگو، مجموعه پذیرایی گفت وگو واقع شده است.

  1. کافه چای بار | دزاشیب

یکی از برترین گزینه ها برای سفر یک روزه به تهران، عمارت کلاه فرنگی باغ خوشنویسان می باشد که در حال حاضر به کافه چای بار تبدیل شده است. این کافه از دو فضای داخلی و خارجی تشکیل شده است و شما می توانید با توجه به سلیقه تان انتخاب کنید. درخت های بلند و قدیمی این باغ زیبایی خاصی به فضا بخشیده اند. کافه چای باز در خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک 145 واقع شده است.

آخرین ساعات سفر یک روزه به تهران:

حالا که به آخرین ساعات سفر یک روزه به تهران رسیده ایم، بهتر است این ساعات را در آرامش و در مکانی دنج و خلوت سپری کنیم. بام های تهران یکی از برترین مکان ها برای دوری از شلوغی و دغدغه های روزمره می باشد:

  1. بام توچال

اگر در پی مکانی برای پیاده روی در سفر یک روزه به تهران هستید، باید بگوییم که بام توچال یکی از برترین گزینه ها می باشد. این بام معروف در بالاترین نقطه ولنجک واقع شده و شما می توانید در جهت خود انواع کافه ها و رستوران ها را نیز مشاهده کنید. از تفریحات اصلی ان بام می توان به سورتمه، تله کابین، بانجی جامپینگ و سایر موارد اشاره کرد..

  1. بام ولنجک

این بام در محله ولنجک قرار گرفته است و یکی از مکان های دنج و خلوت می باشد.

شما پس از گردش در کوچه پس کوچه ها و دیدن منظره ها زیبا و باشکوه منطقه ها بالای شهر به بام ولنجک می رسید و می توانید لحظاتی را در آرامش سپری کنید.

  1. بام محک در سفر یک روزه به تهران

این بام در انتهای بلوار اوشان و بالاتر از بیمارستان محک قرار گرفته است و یکی از برترین مکان ها برای پیاده روی است. فضای دنج بام محک شما را شیفته خود خواهد نمود. پس بهتر است در سفر یک روزه به تهران حتما از این مکان دیدن فرمایید.

  1. بام تونل رسالت

اگر در سفر یک روزه به تهران خود، در پی مکانی خاص و دیدنی هستید از دیدنی بام تونل رسالت غافل نشوید. این بام در دل فضایی صنعتی قرار گرفته است و منظرهی از زندگی شهری را به شما نشان می دهد. از چشم مقدارای زیبای این بام می توان به پارک نظامی گنجوی اشاره کرد. بام تونل رسالت در خیابان نظامی گنجوی واقع شده است.

  1. بام آرژانتین

این بام در میدان آرژانتین، خیابان الوند واقع شده است و جزو مکان های دیدنی بسیار ناب تهران می باشد. اگر می خواهید منظره بی نظیری از شهر را دیدن کنید، حتما به بام آرژانتین سر بزنید.

  1. بام بوکان در سفر یک روزه به تهران

از دنج ترین بام های تهران می توان به بام بوکان اشاره کرد که در نیاوران، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان، خیابان کوهسار واقع شده است. اگر می خواهید از سفر یک روزه به تهران لذت ببرید، پیشنهاد می کنیم که حتما از زیبایی طبیعی بام های تهران بهره مند شوید.

  1. بام بوعلی

بام بوعلی در یادگار امام بلوار شهید ذبیحی واقع شده است و معروفیت بالایی برخوردار است. اگر در پی فضایی برای گذراندن لحظاتی آرام و دلنشین هستید، این بام میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

  1. بام شهرک قائم

این بام در شهرک قائم واقع شده و یکی دیگر از بام های معروف تهران می باشد. این مکان به دور از هرگونه ازدحام و شلوغی می باشد و ساعاتی آرام و دلنشین را برایتان رقم می زند.

  1. بام نیاوران درسفر یک روزه به تهران

بام نیاوران یکی از شیک ترین و باصفاترین بام های تهران است که در یکی از منطقه ها بالای شهر تهران یعنی نیاوران قرار گرفته است. تعداد ساخت و ساز ها در این منطقه بسیار بالاست اما همچنان به عنوان یکی از محبوب ترین و دنج ترین بام های تهران شناخته می شود.

  1. بام محلاتی

بام محلاتی در دل کوه های دارآباد و سوهانک قرار گرفته است و از منظره بسیار زیبایی برخوردار است. اگر در پی آرامش در سفر یک روزه به تهران هستید حتما از این مکان دیدن فرمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2389

به "در سفر یک روزه به تهران به کجاها سر بزنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر یک روزه به تهران به کجاها سر بزنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید