کیه لینی: همه یک ایتالیای کاملاً متفاوت را دیدند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرنگاران: مدافع تیم ملی ایتالیا پیروزی آتزوری برابر انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی 2014 را نمایشی متفاوت از لاجوردی پوشان نسبت به بازی های قبلی آنها توصیف کرد.

کیه لینی: همه یک ایتالیای کاملاً متفاوت را دیدند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، جورجو کیه لینی پس از پیروزی 2 بر یک تیم ملی ایتالیا برابر انگلیس در استادیوم آمازونیای شهر مانائوس به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: برد آسانی نبود، چون ما با یک روش کاملاً متفاوت خود را برای این بازی آماده نموده بودیم و تا دو روز قبل از بازی ترکیب اصلی مان را نمی دانستیم. مصدومیت دی شیلیو ما را مجبور کرد که تمام برنامه های خود را تغییر دهیم.

کیه لینی در مورد تغییر تاکتیک های آتزوری برای بازی برابر انگلیس که در آن وی به سمت چپ خط دفاع رفت و گابریل پالتا به مرکز میدان، توضیح داد: ما اثرات تغییر تاکتیک را در نیمه اول برابر انگلیسی که بازی پرسرعتی ارائه می کرد، دیدیم. بین دو نیمه سرمربی تیم راهکاری هایی پیش پای ما گذاشت تا با شرایط بازی بهتر وفق پیدا کنیم و به لطف همان راهکارها در نیمه دوم عملکرد بسیار خوبی داشتیم. ما فشار زیادی را تحمل کردیم که البته این فشار برای یک بازی در جام جهانی طبیعی است با این حال به پیروزی که استحقاق آن را داشتیم، رسیدیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 706

به "کیه لینی: همه یک ایتالیای کاملاً متفاوت را دیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیه لینی: همه یک ایتالیای کاملاً متفاوت را دیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید