یاری اقتصادی کریس رونالدو برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، کریستیانو رونالدو فوتبالیست سرشناس پرتغالی دنیا دو بیمارستان دایر در پرتغال را برای مبارزه با کرونا تامین اقتصادی می نماید.

یاری اقتصادی کریس رونالدو برای مقابله با کرونا

به گزارش کانال ورزشی آمریکایی ای. اس. پی. ان، مرکز بیمارستان دانشگاه شمال لیسبون روز چهارشنبه با اعلام این خبر یادآور شد که رونالدو یاری های اقتصادی خود را در اختیار دو بیمارستان در لیسبون (پایتخت) و شهر پورتو پرتغال قرار می دهد.

رونالدو و خورخه مندس مدیر برنامه وی همچنین دو بخش مراقبت با ظرفیت هر یک 10 تخت به این تاسیسات بیمارستانی می افزایند و تجهیزات لازم پزشکی را برای آن فراهم می نمایند.

رونالدو ستاره 35 ساله باشگاه یوونتوس پس از ابتلای چند تن از هم تیمانش به کرونا، خود را قرنطینه نموده است.

وی در عین حال با فعالیت در شبکه های اجتماعی از طرفداران خود خواسته است به توصیه های سازمان دنیای بهداشت برای مقابله با کرونا عمل نمایند.

چندی پیش نیز نشریه مارکا نوشت رونالدود میخواهد تا به منظور یاری به مقابله با ویروس کرونا، تمامی هتل های خود را در پرتغال به بیمارستان و مراکز درمانی تبدیل کند.

این نشریه در گزارش خود آورد که مرد پرتغالی برای یاری به مردم کشورش در مبارزه با کرونا، هتل های با برند CR7 خود را به بیمارستان موقت تبدیل خواهد نمود.

ویروس کرونا از چین شایع شد و سپس به سراسر دنیا سرایت کرد. این بیماری، اکنون اروپا و آمریکای شاقتصادی را بیش از دیگر نقاط دنیا آلوده نموده است.

براساس اعلام سازمان دنیای بهداشت، 2 هزار و 60 نفر در پرتغال به کرونا مبتلا و 23 تن جان باخته اند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1166

به "یاری اقتصادی کریس رونالدو برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری اقتصادی کریس رونالدو برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید