باشگاه ماسیک: منتظر درخشش اسفندیار در لیگ بلژیک و اروپا هستیم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران، امیر حسین اسفندیار از اواخر مرداد ماه برای حضور در تیم ماسیک به بلژیک سفر نموده اما بحران ویروس کرونا و پس از آن دوران قرنطینه، سبب شده برگزاری رقابت ها به تعویق بیافتد.

باشگاه ماسیک: منتظر درخشش اسفندیار در لیگ بلژیک و اروپا هستیم

با ما سفر کنید و با تور لحظه آخری اروپا 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

سایت باشگاه ماسیک بلژیک در گزارشی از اسفندیار، به تشریح افتخارات این ملی پوش ایرانی پرداخته و ابراز امیدواری نموده است رقابت های لیگ بلژیک شروع گردد تا آن ها شاهد قدرت نمایی بازیکن جوان خود باشند. در این این گزارش، تصویر اسفندیار در کنار تندیس موتورسوار افسانه ای بلژیک استفن اوِرتس به چشم می خورد؛ مردی که از سال 1988 تا 2006 بارها و بارها برای بلژیک افتخارآفرینی نموده است.

این گزارش می افزاید: موتورسواری در ایران چندان رشته شناخته شده ای نیست و بنابراین نام استفن اورتس چندان برای اسفندیار آشنا نیست اما این بازیکن دو متر و 9 سانتی متری، از این که با این مجسمه یادبود عکس می اندازد، خرسند است.

امیرحسین اسفندیار به بلژیک نیامده تا برایمان در مسابقات موتورسواری شرکت کند. وی زمانی که تنها 15 سال داشت، در رقابت های والیبال قهرمانی زیر 18 سال آسیا در سال 2014 در سریلانکا شرکت کرد و عنوان بهترین قدرتی زن مسابقات را کسب کرد.

این اتفاق در سال 2016 و در رقابت های زیر 20 سال و همچنین در رقابت های قهرمانی دنیا سال 2017 تکرار شد.

امیرحسین اسفندیار سه بار در رقابت های زیر 19 سال قهرمانی دنیا در سال 2017، رقابت های زیر 21 سال قهرمانی دنیا در سال 2019 و زیر 20 سال قهرمانی آسیا در سال 2018 به عنوان ارزشمندترین بازیکن معرفی شده است.

به همین خاطر است که منتظریم قدرت این بازیکن جوان در لیگ بلژیک و مسابقات اروپایی به نمایش درآید.

با وجود حضور در بسیاری از تورنمنت های بین المللی، دو بازیکن ایرانی ما (اسفندیار و جواد کریمی) این بار در یک سفر خارجی درازمدت حضور یافته اند. ویروس کرونا و سپس قرنطینه باعث شده که مسابقات با تاخیر برگزار گردد.

اکنون با شروع فصل جدید مسابقات، امیدواریم که قدرت اسفندیار را تماشا کنیم.

به گزارش خبرنگاران، لیگ والیبال بلژیک از سوم اکتبر (12 مهر) شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1491

به "باشگاه ماسیک: منتظر درخشش اسفندیار در لیگ بلژیک و اروپا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه ماسیک: منتظر درخشش اسفندیار در لیگ بلژیک و اروپا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید