برترین مقصدهای اروپایی برای سفر انفرادی کدامند؟

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، با توجه به اینکه اروپا، برترین مقصدهای گردشگری جهان را در خود جای داده است، برترین گزینه برای سفر انفرادی به شمار می رود.

برترین مقصدهای اروپایی برای سفر انفرادی کدامند؟

اروپا، برترین قاره برای سفر انفرادی است. در این قاره فرصت های فراوانی برای خوش گذرانی و لذت بردن از جاذبه های فرهنگی و طبیعی و تاریخی وجود دارد؛ به خصوص که مسافرت از یک شهر به شهری دیگر در اروپا بسیار راحت است؛ به همین علت انتخاب مقصدی برای سفر در اروپا، کار سختی به نظر می رسد. کل این قاره فرصت های بی نظیری برای سفر، آن هم سفر انفرادی دارد و زیرساخت های گردشگری، امنیت، رفتار محبت آمیز و دیگر ویژگی های مدنظرتان تقریبا در همه جای اروپا به چشم می خورد. اگر برای انتخاب برترین مقصد اروپایی سردرگم شده اید، در این مقاله از خبرنگاران، چند مقصد را به شما معرفی خواهیم کرد.

اگر در حال برنامه ریزی سفر با تور مسافرتی به نقاط مختلف اروپا هستید و در پی مناسب ترین آفر تور می شد، در خبرنگاران با مشاهده تمامی آن ها می توانید پکیج موردنظرتان را با پایین ترین قیمت از فروشنده های معتبر مسافرتی به راحتی و در کمترین زمان تهیه کنید.

آمستردام، هلند

آمستردام، یکی از زیباترین شهرهای اروپا و از برترین مقصدها برای تنها سفر کردن است. در این شهر تماشای، علاوه بر موزه های مجذوب نماینده، دوچرخه هایی را خواهید دید که تعدادشان از آدم ها بیشتر است و کانال هایی که بیشتر از کانال های ونیز به نظر می رسند. در یکی از هزاران کافه شهر، می توانید با منظره کانال های زیبا، نوشیدنی میل کنید یا اینکه به تماشا یکی از سه موزه بزرگ شهر، از جمله موزه ون گوگ، بروید.

شاید یکی از برترین روش ها برای گشت وگذار در شهر، رفت وآمد با دوچرخه باشد که تقریبا می توانید به همه جای آمستردام بروید؛ به ویژه که دوچرخه سواری برترین روش برای بازدید از معماری تماشای شهر است. در صورت امکان با یکی از اهالی شهر همراه شوید؛ چراکه رفتاری محبت آمیز دارند، مهمان نواز هستند و بیشتر آن ها انگلیسی را خوب حرف می زنند.

بولونیا، ایتالیا

اگر به تنهایی در ایتالیا سفر می کنید، بهتر است که از شهرهای شلوغ و توریستی فاصله بگیرید و با سفر به بولونیا، ایتالیای اصیل را تجربه کنید. بولونیا، مرکز غذای این کشور است و البته تعدادی از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا در آن واقع شده است.

قدم زدن در این شهر، تجربه ای مجذوب نماینده و دوست داشتنی است و معماری تماشای شهر می تواند توجه تان را جلب کند. هر شب، اهالی شهر به پیاده روی در خیابان های بولونیا مشغول می شوند و این کار یکی از سرگرمی های محبوب آن ها است. در واقع قدم زدن، یکی از برترین راه ها برای گشت وگذار در شهر به شمار میرود و امکان آشنایی با فرهنگ بومی را فراهم می نماید. در بولونیا می توانید در تورهای غذایی شرکت نموده یا در کلاس آشپزی ثبت نام کنید.

لیوبلیانا، اسلوونی

شهر لیوبلیانا، تاریخچه ای مجذوب نماینده و حال وهوایی جوان پسند دارد. برترین راه گشت وگذار در این شهر که خلاصه ای از کل کشور اسلوونی را نشان می دهد، سفر انفرادی است. سفر کوتاه با اتوبوس دور دریاچه بلد (Lake Bled)، شما را با زیبایی های طبیعی و منظرههای بی نظیر این شهر آشنا می نماید.

کوهستان آلپ جولیان با پس زمینه ای از آبی دریاچه و تپه های سرسبز اطراف آن، منظره ای است که نباید فرصت تماشا آن را از دست بدهید. این دریاچه در عین حال که آرام بخش و تماشای است، فعالیت های سرگرمیی مجذوب نمایندهی هم دارد مثل شنا و قایق سواری و زیپ لاین که فرصت تجربه آن در این دریاچه و اطراف آن برای گردشگران فراهم شده است.

لیسبون، پرتغال

پرتغال، یک بهشت واقعی برای علاقه مندان به سفر انفرادی محسوب می گردد. مردمی مهمان نواز، قیمت های معقول و امنیت قابل توجهی دارد و به همین علت برای تنها سفر کردن، ایده آل است. لیسبون، مرکز تماشای و مجذوب نماینده این کشور، هواداران زیادی بین گردشگران دارد و یکی از مهم ترین دلایل این محبوبیت، وجود هاستل های متعدد است که برخی از آن ها جزو برترین هاستل های جهان هستند. اگر از علاقه مندان به هنر خیابانی باشید، در لیسبون از تماشا آثار هنری خیره نماینده لذت می برید.

ریکیاویک، ایسلند

ریکیاویک، گران ترین شهر این لیست و یکی از برترین مقصدهای اروپا برای سفر انفرادی است. اگر اهل ماجراجویی و تجربه سرگرمی ها و جاذبه های طبیعی و هیجان انگیز باشید، این شهر برترین گزینه برای سفر به شمار می رود. از تماشا طبیعت زیبا لذت می برید و از تنفس تازه ترین و تمیزترین هوا بهره مند می شوید. البته تغییرات هوا در فصل های مختلف سال ممکن است باعث به هم ریختن برنامه هایتان گردد؛ ولی انعطاف پذیری در سفر انفرادی، این مزیت را دارد که می توانید برنامه تان را تغییر دهید و جاذبه های موردنظرتان را ببینید.

اهالی این شهر مهمان نواز هستند و بیشتر آن ها به زبان انگلیسی تسلط دارند و از اینکه به شما یاری نمایند خشنود می شوند. برترین و رایج ترین راه برای گشت وگذار در شهر، کرایه کردن خودرو است؛ ولی می توانید به تورها ملحق شوید یا از وسایل حمل ونقل عمومی بهره ببرید. ایسلند امن ترین کشور جهان است؛ بنابراین سرویس های اشتراک خودرو بسیار قابل اطمینان هستند. علاوه بر این، محتمل است که در طول جهت با افراد هم فکر خودتان آشنا شوید که به تنهایی سفر می نمایند. تماشای شفق قطبی، یکی از تجربه های مجذوب نمایندهی است که در شهرهای کمی امکان آن وجود دارد؛ پس فرصت تماشای آن را در ریکیاویک از دست ندهید.

سفر انفرادی، تجربه منحصربه فردی است که هر کسی حداقل یک بار در زندگی باید امتحان کند. فرقی نمی نماید که تجربه چنین سفری را دارید یا برای اولین بار، آن را امتحان می کنید، در هر صورت اروپا مقصد خوبی برای سفر است.

منبع: کجارو / tourradar.com
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2268

به "برترین مقصدهای اروپایی برای سفر انفرادی کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مقصدهای اروپایی برای سفر انفرادی کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید