کارگاه آموزشی نیروهای متخصص گردشگری البرز برگزار گردید

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از شروع دوره های آموزشی ویژه نیروهای متخصص گردشگری در این استان اطلاع داد.

کارگاه آموزشی نیروهای متخصص گردشگری البرز برگزار گردید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز، فخرالدین صابری با بیان این مطلب گفت: برای ارتقای سطح آموزش منابع انسانی شاغل در بخش گردشگری، دوره های آموزشی مبانی توسعه گردشگری فرهنگی، گردشگری کشاورزی در ایران، آموزش جوامع محلی در مناطق بومی و آشنایی با اقامتگاه های بوم گردی به منظور توسعه صنعت گردشگری در استان برگزار گردید.

او اضافه کرد: در این دوره که با نظارت معاونت توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار گردید، نیروهای متخصص صنعت گردشگری، کارشناسان اطلاعات دنیا گردی، کارشناسان توسعه گردشگری داخلی و خارجی و کارشناس میراث طبیعی حضور داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز اضافه کرد: آموزش این دوره ها از مهم ترین پایه های گردشگری در استان است که باید به طور مداوم در طول سال برگزار گردد.

صابری تاکید نمود: از سرفصل های کارگاه آموزشی یاد شده می توان به آشنایی با اکوتوریسم و ارتباط با فرهنگ های مختلف اشاره نمود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 943

به "کارگاه آموزشی نیروهای متخصص گردشگری البرز برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزشی نیروهای متخصص گردشگری البرز برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید