نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس رسما گشایش یافت

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشات منتشر گشته، نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس رسما گشایش یافت.

نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس رسما گشایش یافت

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس در این مراسم گفت: حقیقتا این نمایشگاه سفری بی نظیر به دل تاریخ و فرهنگ غنی کشور است.

محسن نهاوندی در ادامه سخنان خود پیرامون اهمیت و جایگاه برگزاری نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی بیان داشت: امروزه گردشگری به وسیله ایجاد شغل و کسب عایدی صادراتی به یک عامل اصلی پیشرفت کشورها و توسعه زیرساختهای آنها تبدیل شده است؛ طی شش دهه گذشته گردشگری یک توسعه و تنوع پیوسته را تجربه نموده و به یکی از بزرگترین بخش های مالی در جهان تبدیل شده است.

وی اضافه نمود: نمایشگاه گردشگری پارس یک آینه تمام نما از فرهنگ، هنر و تاریخ یک ملت می باشد که با وجود تفاوت ها در آداب و رسوم در کنار یکدیگر جمع شده اند تا علاوه بر تاکید بر اصل اتحاد و یکپارچگی بار دیگر تاریخ و فرهنگ غنی میهن عزیزمان ایران را به معرض دید قرار دهند.

نهاوندی با اشاره به حضور مهمانان خارجی از بیش از ده کشور جهان در این رویداد توضیح داد: رسالت اصلی این نمایشگاه توسعه و رونق صنعت گردشگری می باشد و حضور مهمانان از اقصی نقاط جهان این فرصت را فراهم می آورد که هرچه بیشتر و بهتر تاریخ، فرهنگ و هنر ایرانیان را به جهان معرفی نماییم.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی فارس ضمن معرفی اقسام مختلف گردشگری بیان داشت که نمایشگاه ها نیز یکی از اقسام مهم و اساسی در صنعت گردشگری می باشند و باید توجه بسیار ویژه در این حوزه صورت پذیرد.

وی در ادامه افزایش عنواین نمایشگاهی یک سال گذشته در شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس را یادآور شد و گفت: با توجه ویژه که نسبت به تخصصی تر کردن عناوین نمایشگاهی در دستور کار شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس نهاده شد. خوشبختانه این مجموعه تا سرانجام سال به رکورد برگزاری حدود 95 عنوان نمایشگاهی در یک سال خواهد رسید که این امر سهم بسزایی در توسعه صنعت گردشگری استان داشته و خواهد داشت.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی فارس در ادامه این نمایشگاه را یکی از مهمترین رویداد های فرهنگی استان فارس دانست و از تلاشهای دستگاه های متولی برگزاری این نمایشگاه قدردانی و تشکر کرد و بیان داشت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ده هزارمتر مربع در قالب 500 غرفه نمایشگاهی و تعدادی سیاه چادر که معرف فرهنگ غنی عشایری است، در حال برگزاری می باشد.

نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و نمایشگاه صنایع دستی از امروز تا تاریخ 16 دی از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس میزبان عموم مردم خواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 13 دی 1402 بروزرسانی: 13 دی 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2565

به "نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس رسما گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس رسما گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید