چینی ها در خانه ماندند، ابتلا به کرونا صفر شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، بنابر اعلام کمیسیون ملی بهداشت کشور چین پس از حدود 2 ماه و نیم ویروس کرونا دیگر فردی جدید را آلوده نکرده و همه اینها نتیجه رعایت بهداشت و ماندن در خانه است.

چینی ها در خانه ماندند، ابتلا به کرونا صفر شد

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگار ویروس کرونا اکنون در همه جهان شیوع پیدا نموده و بیش از 170 کشور جهان گرفتار این ویروس بی رحم شده اند، ویروسی که ردپایش از 2 ماه پیش در چین و شهر ووهان در استان هوبئی گزارش شد.

تا به امروز حدود 245 هزار نفر به کووید 19 مبتلا شده اند و این ویروس جان بیش از 10 هزار نفر را گرفته است، البته از موارد ابتلا بیش از 87 هزار نفر بهبود پیدا نموده اند.

چین با 80 هزار مورد ابتلا در رتبه نخست واقع شده است و بعد ازان ایتالیا با 41 هزار مورد ابتلا و 3 هزار مرگ رکوددار ابتلا در جهانست و کانون آلودگی در اروپا شناخته می گردد.

ایران با 18 هزار و 407 مورد ابتلا و یک هزار و 46 مورد فوتی در صندلی سوم واقع شده است و این روز ها در ایام تعطیلات نوروز از ایرانیان درخواست می گردد تا از سفر و تردد های غیر ضروری به شدت خودداری نمایند چرا که چینی ها با با در خانه ماندن و رعایت بهداشت توانستند زنجیره انتقال ویروس را قطع نمایند و موارد جدید ابتلا در 24 ساعت گذشته ثبت نگردد، بنابراین آمار ابتلا به این کووید 19 در چین صفر شده است.

مقامات بهداشتی چین بیان کردند در 24 ساعت گذشته 34 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا که از خارج به چین سفر نموده اند (وارداتی) شناسایی و ثبت شده است.

با این حساب شمار مبتلایان به کرونا در چین به 80 هزار و 928 نفر رسیده است در حالی که آمار جان باختگان در این کشور نیز با ثبت 8 مورد جدید در 24 ساعت گذشته به سه هزار و 245 تن رسیده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین در عین حال بیان کرد با ترخیص 819 تن از بیماران در 24 ساعت گذشته، شمار افراد بهبود یافته در چین هم به 70 هزار و 420 نفر افزایش یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1073

به "چینی ها در خانه ماندند، ابتلا به کرونا صفر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی ها در خانه ماندند، ابتلا به کرونا صفر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید