وزیر خارجه آلمان: برجام ارزش حفظ شدن را دارد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، وزیر امور خارجه آلمان پس از نشست کمیسیون مشترک برجام در نیویورک گفت این توافق ارزش کوشش هایی که برای حفظ آن انجام می گردد را دارد.

وزیر خارجه آلمان: برجام ارزش حفظ شدن را دارد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت امور خارجه آلمان شامگاه چهارشنبه در پیامی توئیتری به نقل از هایکو ماس وزیر امور خارجه این کشور بر ضرورت کوشش برای حفظ برجام تأکید کرد.

هایکو ماس طی پیامی که در حساب کاربری رسمی وزارت امور خارجه آلمان در توئیتر منتشر شده، تصریح نموده است: با وجود همه مسائل، ما به این نتیجه رسیده ایم که برجام ارزش حفظ شدن را دارد.

وزیر امور خارجه آلمان در مورد چشم انداز روابط کشورهای 1+4 با ایران نیز افزوده است: کار ما با ایران به کجا می رسد؟ این مسئله در نشست های متعددی طی زمان برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد مورد بحث قرار خواهد گرفت. من امیدوارم که بتوانیم به پیشرفت های چشمگیری دست یابیم.

صبح امروز چهارشنبه به وقت نیویورک، وزرای امور خارجه کشورهای 1+4 و ایران و همچنین فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست مشترک کمیسیون مشترک برجام شرکت کردند.

در انتها این نشست، فدریکا موگرینی در تبادل نظر با خبرنگاران اذعان کرد که حفظ برجام بسیار سخت شده است، اما در عین حال طرف های برجام همچنان مایلند که این توافق را حفظ نمایند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 649

به "وزیر خارجه آلمان: برجام ارزش حفظ شدن را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه آلمان: برجام ارزش حفظ شدن را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید