همراهی مریم سعادت و اصغر همت با جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، تهران (پانا) - مریم کاظمی، مدیر نخستین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک طی نامه های جداگانه دو هنرمند پیشکسوت تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان را به نام دبیران افتخاری این دوره معرفی کرد.

همراهی مریم سعادت و اصغر همت با جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک

به گزارش ایرنا، مریم سعادت بازیگر، عروسک گردان و کارگردان سینما و تئاتر که از سال های ابتدایی دهه 60 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده در کنار اصغر همت بازیگر سینما و تئاتر که از سال 57 تا به امروز فعالیت مستمر و حرفه ای خود را در این عرصه ادامه داده، به نام دبیران افتخاری، جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک را همراهی می کنند.

بنا به اعلام دبیر جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک، در متن نامه مریم کاظمی به این دو هنرمند آمده است: برگزاری نخستین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک نیازمند کوشش و اهتمام هنرمندان و کارشناسان خبره ای است که منزلت و شأن گرانقدر و مناسب فرزندان ایران عزیز و این جشنواره را به این رخداد نوپا بخشد. شناخت همه جانبه موضوع حیطه فعالیت و کوشش هایی که از سرکارعالی توقع می رود، اعتلاء و درخشش در این جشنواره را نوید خواهد داد. با احترام نظر به دانش، تعهد و تجارب ارزشمند سرکارعالی به نام دبیر افتخاری جشنواره منصوب می شوید.

اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک با مدیریت مریم کاظمی و مشارکت پردیس تئاتر تهران در مرداد ماه 1400 برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1983

به "همراهی مریم سعادت و اصغر همت با جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراهی مریم سعادت و اصغر همت با جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید