همایش ملی آموزش عالی در ایران 9 اردیبهشت در دانشگاه شریف برگزار می شود

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف از برگزاری چهارمین همایش ملی آموزش عالی در ایران در 9 اردیبهشت ماه خبر داد.

همایش ملی آموزش عالی در ایران 9 اردیبهشت در دانشگاه شریف برگزار می شود

محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهارمین همایش ملی آموزش عالی در ایران گفت: همایش ملی آموزش عالی در ایران برای چهارمین بار در دانشگاه صنعتی امیر کبیر 9 اردیبهشت در سالن شهید جباری باحضور مسئولان از وزارت خانه های علوم وبهداشت و همچنین معاونان آموزشی دانشگاه های کشور برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این همایش در قالب نشست های تخصصی مختلف در دانشکده شیمی ،کامپیوتر و مهندسی انرژی در محور های 6 گانه برگزار می شود.

فتوحی با اشاره به اینکه این همایش دارای 6 محور اصلی است ، شرح داد: در این همایش به محور های مختلف مانند: مدیریت سرمایه انسانی در دانشگاه ها ، اقتصاد آموزش عالی در دانشگاه جامعه محور ،مهارت افزایی و اشتغال پذیری دانش آموختگان ،هم افزایی آموزش و پژوهش در دانشگاه جامعه محور ، مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها و تنوع بخشی به ماموریت آنها ،الگوی حکمرانی و نظام مدیریتی مراکز آموزشی - پژوهشی تقاضا محور پرداخته می شود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 445

به "همایش ملی آموزش عالی در ایران 9 اردیبهشت در دانشگاه شریف برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ملی آموزش عالی در ایران 9 اردیبهشت در دانشگاه شریف برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید