نمایندگان خوزستان جلسه با روحانی را به نشانه اعتراض ترک کردند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه مدیران استانی در انعکاس اخبار به مرکز واقعیت ها را باید گزارش دهند، گفت: نمایندگان خوزستان در اعتراض به آمار غلط وزیر راه مبنی بر ترمیم همه جاده های آسیب دیده از سیل در خوزستان، جلسه با رئیس جمهور را ترک کردند.

نمایندگان خوزستان جلسه با روحانی را به نشانه اعتراض ترک کردند

سید کریم حسینی رئیس مجمع کنندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی امشب در گفت وگو با فارس در اهواز، در رابطه با ترک جلسه توسط کنندگان خوزستان که به صورت ویدئوکنفرانس با رئیس جمهور برگزار گشت، اظهار کرد: امروز کنندگان خوزستان به جلسه ای به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور دعوت شدند که در این جلسه وزیر راه و شهرسازی اطلاعات غلطی از آخرین شرایط راه های مناطق سیل زده خوزستان ارائه داد.

وی افزود: در این جلسه وزیر راه مدعی شد همه راه های آسیب دیده از سیل در استان های سیل زده به ویژه خوزستان اصلاح، ترمیم و تکمیل شده اند.

کننده مردم اهواز، باوی،کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده در این جلسه گفتم که این آمارها دروغ است و صحت ندارد به همین دلیل رئیس جمهور در این جلسه از وزیر راه سوال کرد،در این استان ها مسئله ای در حوزه راه ها وجود ندارد و وزیر در پاسخ گفت: بله مسئله ای وجود ندارد .

حسینی افزود: رئیس جمهور سپس از کنندگان خوزستان حاضر در جلسه سوال کرد آیا این آمارها را قبول دارید که کنندگان در پاسخ گفتند: خیر قبول نداریم و به نشانه اعتراض جلسه آنلاین را ترک کردند.

وی مطرح نمود: ممکن است در بحث راه های روستایی آسیب دیده از سیل گزارشاتی صحیحی از استان به وزارت داده نشده یا گزارشی که شخص رئیس جمهور دیده گزارش درستی نبوده است.

حسینی اظهار داشت: انتظار می رفت پیش از تشکیل این جلسه در خصوص صحت این گزارشات با کنندگان استان نشستی را تشکیل می دادند و در خصوص آمار دقیق راه ها بحث و تبادل نظر می شد.

وی با بیان اینکه قطعا کنندگان بهتر و بیشتر از وزرا از شرایط و شرایط استان مطلع هستند، گفت: از راستا خسرج فقط 6 کیلومتر به تازگی اصلاح شده است، هنوز خرابی های ناشی از سیل در دهستان عنافچه باقی مانده اند، بسیاری از سایر جاده های روستایی از زمان سیل تخریب شده و ترمیم یا اصلاح نشده اند.

حسینی با طرح این سوال مبنی بر اینکه چه دلیلی دارد وزیر راه گزارش غیر واقعی از شرایط راه های آسیب دیده از سیل در استان می دهد، مطرح نمود: ضمن اعتراض به تاخیر در اصلاح، ترمیم و تکمیل راه ها ما حاضر هستیم در خصوص این موضوعات با هر مسئوولی مناظره کنیم.

وی افزود: از رسانه های ملی و استانی نیز درخواست دارم برای اطمینان از صحت موضوع به مناطق سیل زده بروند و با مردم مناطق سیل زده گفت وگو و گزارشی تهیه کنند.

حسینی با انتقاد از عدم پرداخت خسارات سیل به کشاورزان، گفت: خسارت ناشی از سیل به برخی از کشاورزان در حد 50 درصد پرداخت بوده یا کاملا پرداخت نشده است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران استانی در انعکاس اخبار به مرکز واقعیت ها را گزارش دهند، اظهار داشت: مسوولان همه چیز را باید با صداقت به مردم بگویند اگر علت عقب افتادن کارها نبود اعتبارات است مردم نیز باید در جریان باشند.

حسینی با بیان اینکه وزیر راه باید در مجلس حاضر شود و در خصوص اطلاعات غلطی که امروز داده است به کنندگان خوزستان توضیح دهد، گفت: پس از اعتراض کنندگان به آمار غلط وزیر و ترک جلسه، عدم تماس از سوی وزرای دولت و یا مسئولان استان با کنندگان نشان دهنده این است که پاسخی برای ما ندارند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1519

به "نمایندگان خوزستان جلسه با روحانی را به نشانه اعتراض ترک کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان خوزستان جلسه با روحانی را به نشانه اعتراض ترک کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید