کوبا: دخالت آمریکا در امور داخلی ونزوئلا نقض قوانین بین المللی است

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، رئیس جمهور کوبا با تاکید بر اینکه دخالت آمریکا در امور داخلی ونزوئلا نقض حقوق و قوانین بین المللی است، بار دیگر بر اتحاد و همبستگی کوبا با مردم ونزوئلا و رئیس جمهور این کشور تاکید کرد.

کوبا: دخالت آمریکا در امور داخلی ونزوئلا نقض قوانین بین المللی است

به گزارش به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، میگل دیاز کانل، رئیس جمهور کوبا در همایش احزاب و سازمان های چپگرای آمریکای لاتین که به صورت مجازی برگزار شد تاکید کرد دخالت آمریکا در امور داخلی ونزوئلا نقض حقوق و قوانین بین المللی است.

رئیس جمهور کوبا همچنین بر اتحاد و همبستگی کوبا با مردم ونزوئلا و نیکلاس مادورو، رئیس جمهور قانونی این کشور تاکید کرد.

دیاز کانل در این همایش شرح داد: کسانی که هم اکنون در کاخ سفید هستند بار دیگر سیاست مداخله در سایر کشور ها، در کنار تهدید به استفاده از زور، اعمال فشار و محدودیت بر رهبران، سازمان های چپگرا و ترقی خواه را احیا کردند.

رئیس جمهور کوبا با اشاره نحوه مواجهه کشورهای غربی و آمریکا با بحران همه گیری ویروس کرونا ، گفت: تجربه ها ثابت کرد که قوی ترین و پیچیده ترین سلاح، قدرت مقابله با ویروس کرونا را ندارد و بر این اساس ماهیت نظام سرمایه داری زمانی شفاف و ترسناک تر می شود. مقامات نظام های سرمایه داری توان جلوگیری از فروپاشی از سیستم های بهداشتی خود را ندارند.

رئیس جمهور کوبا در ادامه تلاش ها و اقدامات این کشور ها به ویژه آمریکا برای نجات بازار های خود در ازای نابودی زندگی افراد را محکوم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1405

به "کوبا: دخالت آمریکا در امور داخلی ونزوئلا نقض قوانین بین المللی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوبا: دخالت آمریکا در امور داخلی ونزوئلا نقض قوانین بین المللی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید