نخستین تصویر اسپین آف جدید باب اسفنجی را ببینید

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، نخستین تصویر از سریال نمایش پاتریک ستاره یا شوی پاتریک استار (The Patrick Star Show) منتشر شد. این مجموعه تلویزیونی که دومین اسپین آف باب اسفنجی شلوارمکعبی به شمار می رود، تابستان پیش رو به وسیله شبکه نیکلودئون روی آنتن خواهد رفت.

نخستین تصویر اسپین آف جدید باب اسفنجی را ببینید

شخصیت و سریال باب اسفنجی در سراسر دنیا هوادارن بسیار زیادی دارد و با گذشت بیست ودو سال از شروع پخش اش هنوز از محبوبیت آن کم نشده است. نخستین فصل از باب اسفنجی شلوارمکعبی در سال 1999 منتشر شد و شبکه نیکلودین تا به امروز 13 فصل از ماجراجویی های باب اسفنجی و پاتریک را پخش نموده است. این شبکه آمریکایی از چند سال قبل نشان داده میخواهد با ساخت فیلم های سینمایی و مجموعه های فرعی دنیای باب اسفنجی را گسترش دهد و به همین منظور سریال نمایش پاتریک ستاره را در تابستان 2021 پخش خواهد نمود.

  • همه چیز درباره باب اسفنجی؛ از زیست شناسی دریایی تا محبوب ترین اسفنج دنیا

فصل اول نمایش پاتریک ستاره 13 قسمت خواهد داشت و به زندگی شخصیت پاتریک و چگونگی ارتباط او با خانواده اش می پردازد. پاتریک در هر قسمت کارهایی احمقانه و خنده دار یا بعضا شیطانی انجام می دهد و خانواده اش کوشش خواهند کرد تا به اوضاع سروسامان دهند. این طور که پیداست نمایش پاتریک ستاره برنامه ای گفت وگو محور در قالب یک تاک شو با مجری گری پاتریک است؛ سبک برگزاری این برنامه شبیه به برنامه های گفت وگو محور آمریکایی محبوبی مانند نمایش لری سندرز و کمدی بنگ! بنگ! است.

نیکلودئون در حساب توئیتر خود ضمن انتشار تصویر بالا، اعلام نموده است: این مجموعه دومین سریال اسپین آف برای باب اسفنجی شلوار مکعبی است و به ما این امکان را می دهد تا توانایی های خود را گسترش دهیم و ضمن روایت داستان هایی جدید با مخاطبانمان در سراسر دنیا که عاشق این شخصیت ها هستند، همچنان ارتباط برقرار کنیم.

تیم صداپیشگی همیشگی این مجموعه برای ایفای نقش در نمایش پاتریک ستاره بازمی گردند و بیل فیجرباک وظیفه گویندگی شخصیت پاتریک را بر عهده خواهد داشت. از دیگر صداپیشگان سریال جدید نیکلودئون می توان به تام ویلسون در نقش پدر پاتریک/سسیل، کری سامر در نقش مادر پاتریک/سامر، جیل تالی در نقش خواهر کوچک پاتریک/اسکوئیدینا و دینا اسنایدر در نقش پدربزرگ پاتریک اشاره نمود.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1806

به "نخستین تصویر اسپین آف جدید باب اسفنجی را ببینید" امتیاز دهید

6 کاربر به "نخستین تصویر اسپین آف جدید باب اسفنجی را ببینید" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصویر اسپین آف جدید باب اسفنجی را ببینید"

1 دیدگاه

ماهان رضایی 11 خرداد 1400

عالی من ت اپارات تیزر اش رو گزاشتم

پاسخ به ماهان رضایی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید