شباهت عجیب دزد به هنرپیشه معروف دردسرساز شد!

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، انتشار عکسی از یک دزد توسط پلیس و شباهت عجیب او به یک بازیگر سینما و تلویزیون آمریکا دردسرساز شد.

شباهت عجیب دزد به هنرپیشه معروف دردسرساز شد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ شباهت عجیب یک دزد به یک بازیگر مشهور آمریکایی برای پلیس انگلیس دردسر ساز شد. پس از آنکه پلیس انگلیس عکسی از یک دزد که او را در تاریخ 20 سپتامبر در حال ربودن تعدادی نوشیدنی از یک رستوران نشان می داد در فیسبوک منتشر کرد و از شهروندان این کشور خواست تا در شناسایی او یاری نمایند انتشار گسترده این عکس موجب واکنش های کاربران و در ادامه این ستاره هالیوود شد.

پس از انتشار عکس توسط پلیس، برخی از کاربران با درج کامنت هایی در صفحه فیسبوک پلیس انگلیس این دزد را شویمر بازیگر و ستاره هالیوود دانستند. در ادامه ماجرا دیوید لاورنس شویمر (David Lawrence Schwimmer) بازیگر آمریکایی که با ایفای نقش راس در سریال دوستان بیشتر شناخته شد، پس از دیدن این تصاویر و شباهت عجیب دزد به خودش و واکنش کاربران، با انتشار یک ویدئو در در صفحه توئیتر خود نوشت : ماموران پلیس، قسم می خورم که این شخص من نیستم. همانطور که می بینید (در این ویدئو) من در نیویورک بودم. برای پلیس سختکوش بلکپول در تحقیقاتش برای دستگیری دزد آرزوی موفقیت دارم.

در ویدئوی منتشر شده توسط شویمر او در حال خروج از یک فروشگاه در نیویورک دیده می شد.

واکنش کاربران به این ویدئو و در پی آن توئیت دیوید شویمر، با حذف عکس توسط پلیس محلی بلکپول انگلیس و انتشار یک بیانیه همراه بود. پلیس در این بیانیه با اطمینان به کاربران در خصوص اینکه این دزد مطمئنا بازیگر مشهور هالیوود نیست گفت : ما این مسئله را مورد آنالیز قرار دادیم و تایید می کنیم که در تاریخ وقوع سرقت دیوید شویمر در شهر نیویورک آمریکا حضور داشته است. ما متاسفیم که این شباهت چهره موجب چنین اتفاقی شد.

شباهت بازیگر هالیوود به دزد فراری خبرساز شد!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 168

به "شباهت عجیب دزد به هنرپیشه معروف دردسرساز شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شباهت عجیب دزد به هنرپیشه معروف دردسرساز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید