نتایج بنچمارک آیفون 15 پرو، تن و بدن اندرویدی ها را می لرزاند!

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، گجت نیوز نوشت: نتایج بنچمارک آیفون 15 پرو با یک سورپرایز مجذوب کننده فاش شد. iPhone 15 Pro با چیپست 3 نانومتری A17 پیروز شده امتیازهایی شبیه به لپ تاپ مک بوک بگیرد!

نتایج بنچمارک آیفون 15 پرو، تن و بدن اندرویدی ها را می لرزاند!

گزارش نوی از عملکرد نسل آینده تراشه های آیفون ها و تبلت های اپل منتشر شده که هیجان انگیز است. این چیپست نو که A17 Bionic نام دارد، یک پردازنده 3 نانومتری است که به تازگی شاهد حضور آن در پلتفرم بنچمارک گیری گیک بنچ بوده ایم. آیا این ها مربوط به نتایج بنچمارک آیفون 15 پرو اپل هستند؟

این گزارش نو به وسیله یک یوتیوبر مشهور به نام YouTuber Max Tech منتشر شده است. کسی که ادعا می نماید چیپست A17 Bionic اپل را در بنچمارک GeekBench 6 دیده است. این چیپست قرار است زیر قاب دو گوشی iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max قرار بگیرد؛ بنابراین نتایج بنچمارک منتشر شده متعلق به یکی از این دو گوشی خواهد بود. تراشه نو مبتنی بر فناوری پردازش 3 نانومتری فراوری می گردد که نوترین تکنولوژی شرکت TSMC است و می تواند به بهبود عملکرد و بهره وری انرژی یاری کند.

اما فراوری این تراشه مدرن 3 نانومتری برای اپل هزینه بیشتری را نسبت به نسل فعلی به همراه دارد. این یعنی مدل های پرو خانواده آیفون 15 می توانند قیمت تمام شده بیشتری نسبت به مدل آیفون 14 پرو داشته باشند. نتایج بنچمارک آیفون 15 پرو نشان می دهند که این گوشی پیروز شده 3986 امتیاز را از آزمون تک هسته ای و 8841 امتیاز را از آزمون چند هسته ای پلتفرم گیک بنچ 6 کسب کند. از آنجا که این امتیاز با امتیازهایی که لپ تاپ های مک بوک اپل کسب نموده اند برابر است، شگفت انگیز به نظر می رسد. آیا آیفون های نسل آینده اپل از نظر توانمندی و سرعت هم رده با لپ تاپ های مک بوک خواهند بود؟

امتیازهای بنچمارک آیفون 15 پرو، مشابه لپ تاپ مک بوک اپل!

در مقایسه با این نتایج، آیفون 14 پرو با چیپست A16 Bionic امتیازهای 2504 و 6316 را کسب نموده است. اگر این گزارش واقعی باشد، این یعنی عملکرد تراشه A17 در عملکرد تک هسته ای 60 درصد و در عملکرد چند هسته ای نیز 40 درصد ارتقا یافته تر از نسل فعلی است. البته از قلم نیاندازید که این گزارش به وسیله اپل تأیید نشده است؛ بنابراین محتمل است که آن شایعه ای بیش نباشد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2480

به "نتایج بنچمارک آیفون 15 پرو، تن و بدن اندرویدی ها را می لرزاند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج بنچمارک آیفون 15 پرو، تن و بدن اندرویدی ها را می لرزاند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید