پنج علت فزونی گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ نسبت به آیپد پرو اپل

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سامسونگ به تازگی تبلت گلکسی تب اس 8 اولترا را روانه بازار نموده است. این تبلت با طراحی و ویژگی های منحصر به فرد خود توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. تبلت پرچمدار نو سامسونگ ویژگی های پیشرفته و ابزار های قدرتمندی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این تبلت با صفحه نمایش بزرگتر از همواره و قلم S بهبودیافته، به عنوان یک بوم نیز برای هنرمندان عمل می نماید.

پنج علت فزونی گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ نسبت به آیپد پرو اپل

به گزارش خبرنگاران، در این مطلب پنج علت فزونی تبلت گلکسی تب اس 8 اولترا را نسبت به جدیدترین آیپد پرو اپل آنالیز می کنیم.

1- طراحی

گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ دارای یک پوشش آلومینیومی Armor است که از آن در برابر سایش و پارگی محافظت می نماید و حتی می تواند ضربه های جزئی را نیز تحمل کند. این تبلت، باریک ترین، بزرگ ترین و سخت ترین تبلت گلکسی سامسونگ تا به امروز است که جدا از دوام قابل توجه، طراحی بسیار سبک و باریکی نیز دارد. کیفیت ساخت این تبلت کاملاً چشمگیر است و روکش گرافیتی حس فزونی به آن می دهد.

در مقایسه با آی پد پرو که ضخامت آن 6.5 میلی متر است، تب اس 8 اولترا تنها 5.5 میلی متر ضخامت دارد و در دست گرفتن آن بسیار راحت تر از آیپد پرو است. یکی از برترین بخش های طراحی تبلت سامسونگ مربوط به دوربین جلوی آن است. سامسونگ دوربین را درون یک بریدگی کوچک قرار داده است که وقتی تبلت در حالت افقی واقع شده است، در بالای آن قرار می گیرد. این مکان درست و بسیار بهتری برای دوربین است، زیرا بیشتر ما هنگام برقراری تماس های ویدیویی از تبلت های بزرگ در حالت افقی استفاده می کنیم.

دوربین ها نیز کاملاً چشمگیر هستند و دارای میدان دید عالی و فیلمبرداری 4K بهینه هستند. از نظر زیبایی شناسی، طراحی تب اس 8 اولترا بسیار مجذوب نماینده از طراحی نسبتاً عمومی و قدیمی ارائه شده به وسیله آیپد پرو است. چه از نظر نوار مغناطیسی پشت دستگاه، چه نمایه بسیار باریک یا ابعادی که برای استفاده در حالت افقی مناسب است، همه چیز به گلکسی تب اس 8 اولترا فزونی می دهند.

2- صفحه نمایش

این روز ها تبلت ها به انتخابی مناسب برای سازندگان و حرفه ای ها تبدیل شده اند. در هنگام انتخاب یک دستگاه مناسب، نمایشگر معمولا نقش مهمی در فرآیند تصمیم گیری ایفا می نماید، زیرا نمایشگر های کوچک نمی توانند احتیاج های حرفه ای ها را برآورده نمایند. گلکسی تب اس 8 اولترا با صفحه نمایش فوق العاده 14.6 اینچی Super AMOLED، نرخ تازه سازی 120 هرتز، وضوح تصویر WQXGA+ (2960 در 1848 پیکسل) و نسبت تصویر 16:10 عرضه می گردد. افراد حرفه ای که از لپ تاپ استفاده می نمایند، با استفاده از این تبلت احساس راحتی خواهند کرد. از آنجایی که مقدار نمایشگر بزرگ است، برای آنالیز دوبار شکل ها یا ایجاد تغییرات در طرح های خود احتیاجی به بزرگنمایی و کوچک نمایی ندارند. بعلاوه، نمایشگر بزرگ تر، اجرای چند برنامه در کنار هم را نیز ممکن می سازد.

3- قلم

گلکسی تب اس 8 اولترا همراه با قلم معروف S Pen عرضه می گردد. قلم S با قابلیت پاسخ گویی بهبود یافته ارائه می گردد و ابزاری عالی برای یادداشت برداری، طراحی، امضای قرارداد ها و موارد دیگر است. با بهبود پاسخ دهی، می توانید یادداشت برداری کنید، گویی از قلم و کاغذ واقعی استفاده می کنید. حساسیت فشار به تبلت این امکان را می دهد که بین ضربات سبک و محکم تفاوت قائل گردد و دید کاربر را به طور دقیق منعکس کند. از آنجایی که قلم S به صورت مغناطیسی از قسمت پشت و بالا به تبلت متصل می گردد، هیچ استرسی در مورد مکان قرارگیری آن متوجه کاربر نخواهد بود و در صورت احتیاج می توان بلافاصله به آن دسترسی داشت. برای دریافت قلم اپل باید 139 دلار امریکا اضافه پرداخت گردد که مبلغ قابل توجهی است.

4- زیست بوم Galaxy

گلکسی تب اس 8 اولترا به شدت از ویژگی های خاص ارائه شده به وسیله این برند بهره می برد. یکی از این ویژگی های خاص صفحه دوم است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که از تب اس 8 اولترای خود به عنوان افزونه نمایشگر لپ تاپ خود بهره ببرید. بعلاوه از ویژگی AutoSwitch که امکان سوئیچ فوری بین دستگاه های صوتی را فراهم می نماید، لذت خواهید برد.

این سیستم بعلاوه ویژگی continuity را نیز ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بدون راه اندازی مجدد برنامه از ابتدا، از گوشی هوشمند به رایانه لوحی خود یا برعکس بروید و در عین حال تنظیمات سفارشی، برنامه ها و موارد دیگر را نیز حفظ کنید. با چنین یکپارچگی عالی، زیست بوم گلکسی به شما یاری می نماید تا روی کار تمرکز کنید و بدون قطع جریان بین دستگاه ها جابه جا شوید.

5- حالت DeX و حافظه خارجی

یکی از ویژگی هایی که گلکسی تب اس 8 اولترا را از رقبا متمایز می نماید حالت DeX است. با فشار دادن دکمه DeX در پنل Quick، می توانید مانند رایانه شخصی از تبلت خود بهره ببرید. هنگامی که وارد حالت DeX شدید، می توانید چندین پنجره برنامه را به طور همزمان باز کنید و آن ها را هر طور که می خواهید مرتب کنید. بعلاوه می توانید موارد را از یک برنامه به برنامه دیگر بکشید و رها کنید و حتی برای گزینه های اضافی کلیک راست کنید. در حالت DeX همراه با کاور صفحه کلید، که دارای پد لمسی و کلید های عملکردی بصری است، تنها با یک ضربه می توانید تجربه ای شبیه به رایانه شخصی داشته باشید.

حالت DeX بعلاوه به شما این امکان را می دهد که محتوای تبلت خود را بدون اتصال سیمی روی نمایشگر های بزرگتر نمایش دهید. بعلاوه می توانید مانند لپ تاپ با استفاده از درگاه کارت microSD از حافظه خارجی بهره ببرید. در صورتی که می خواهید از تبلت مانند لپ تاپ بهره ببرید، در آی پد پرو، هیچ حالت اختصاصی وجود ندارد که استفاده از آن را آسان کند. گزینه ذخیره سازی قابل ارتقا نیز در iPad Pro وجود ندارد و افزایش فضای ذخیره سازی داخلی امری بسیار پرهزینه است.

نتیجه گیری

با در نظر گرفتن تمام این نکات، واضح است که گلکسی تب اس 8 اولترا ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار کاربران حرفه ای قرار می دهد. گنجاندن نمایشگر بزرگتر با قرارگیری دوربین عالی، طراحی باریکتر، قلم S همراه، و ویژگی های نرم افزاری مفید، نشان از بهره وری بسیار بالای این تبلت دارد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2346

به "پنج علت فزونی گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ نسبت به آیپد پرو اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج علت فزونی گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ نسبت به آیپد پرو اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید