ناوگان اتوبوسرانی شهرداری منطقه 7 نوسازی شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه هفت از نوسازی ناوگان اتوبوسرانی فعال در محدوده این منطقه اطلاع داد.

ناوگان اتوبوسرانی شهرداری منطقه 7 نوسازی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش شهر به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 7، حمیدرضا رنجبر با اعلام این خبر اضافه نمود: با همکاری و هماهنگی اجرا شده با شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، تعداد8 دستگاه اتوبوس صفر کیلومتر گاز سوز به ناوگان اتوبوسرانی فعال در منطقه هفت اضافه نموده شد.

او با اشاره به اینکه این اتوبوس ها جایگزین اتوبوس های فرسوده فعال در خط 212 (میدان امام حسین (ع) - انتهاه شهید بهشتی) شده است، توضیح داد: پیشتر نیز تعداد 20 دستگاه اتوبوس فعال در خطوط شهرداری منطقه هفت که عمدتا مربوط به خط پیچ شمیران - میدان تجریش بودند نوسازی شده و در اختیار شهروندان نهاده شد.

معاون شهردار منطقه 7 در انتها ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت پذیرفته، بهبود ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به شهروندان را از الویت های اصلی شهرداری منطقه هفت مطرح نمود و اضافه نمود: پیگیری تعداد بیشتری از اتوبوس های فعال در خطوط اتوبوسرانی منطقه همچنان در دستور کار این منطقه واقع شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1570

به "ناوگان اتوبوسرانی شهرداری منطقه 7 نوسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناوگان اتوبوسرانی شهرداری منطقه 7 نوسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید