معرفی بهترین پارک های شهر نیویورک

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، نیویورک شهری پر از پارک های زیبا و دیدنی است. این شهر دارای بیش از 1300 پارک عمومی است که برخی از آنها بسیار معروف و محبوب هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین پارک های نیویورک بپردازیم تا شما عزیزان هنگام سفر به این شهر بتوانید از زیبایی های طبیعی آن لذت ببرید.

معرفی بهترین پارک های شهر نیویورک

پارک مرکزی

شاید مشهورترین پارک نیویورک، پارک مرکزی باشد. این پارک بزرگ وسعتی در حدود 3.4 کیلومتر مربع دارد و در مرکز منهتن قرار گرفته است. پارک مرکزی همیشه پر از جمعیت است و محلی برای قدم زدن، دوچرخه سواری، اسکیت بازی و انواع سرگرمی های دیگر است. درختان کهنسال، مجسمه های زیبا و دریاچه های مصنوعی از جاذبه های این پارک به شمار می آیند.

پارک پراسپکت

پارک پراسپکت یکی دیگر از پارک های بسیار زیبا و معروف نیویورک است که در بروکلین قرار دارد. این پارک دارای مناظر طبیعی زیبایی از جمله تپه های سرسبز، دریاچه و آبشار است. علاوه بر این، موزه بروکلین و پردیس حیوانات پراسپکت نیز در این پارک واقع شده اند. در فصول گرم سال می توانید از سایه درختان کهنسال پارک پراسپکت استفاده کنید.

پارک باتری

یکی دیگر از پارک های زیبای نیویورک، پارک باتری است که در جنوب منهتن واقع شده و چشم اندازهای دیدنی از خلیج نیویورک و آزادی را به نمایش می گذارد. این پارک تاریخی دارای باغ های زیبا و مجسمه های هنری بسیاری است. همچنین می توانید از کشتی هایی که در خلیج در حال عبور هستند، تماشا کنید.

پارک هایشای

پارک هایشای واقع در منهتن شمالی یکی دیگر از پارک‌های زیبای نیویورک به شمار می‌آید. این پارک دارای مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری زیبا در کنار رودخانه هارلم است. همچنین، وجود پل های زیبای تاریخی، ساختمان‌های قدیمی و مناظر طبیعی در این پارک آن را به مکانی ایده‌آل برای قدم زدن و لذت بردن از طبیعت تبدیل کرده است.

پارک جامپینگ جک

پارک جامپینگ جک در کویینز یکی از بهترین پارک ها برای تفریح خانوادگی در نیویورک است. این پارک دارای فضای بازی مناسب برای کودکان، زمین بازی، استخر و البته منظره دیدنی از منهتن است. شما می توانید روز خوشی را در کنار خانواده در این پارک سپری کنید.

نتیجه‌گیری

در مجموع، نیویورک دارای پارک‌های بسیار زیبا و دیدنی است که هر کدام منحصر به فرد هستند. پارک مرکزی، پراسپکت، باتری، هایشای و جامپینگ جک از بهترین پارک‌های این شهر به‌شمار می‌آیند که حتماً باید در برنامه‌ی سفرتان قرار دهید تا از طبیعت زیبا و فضاهای سرسبز آن‌ها لذت ببرید.

منبع مقاله: بهترین پارک های شهر نیویورک

انتشار: 29 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1696

به "معرفی بهترین پارک های شهر نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین پارک های شهر نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید