این پارکهای جنگلی کانادا را تا نبینید باور نخواهید کرد!

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، کانادا را با پارکهای جنگلی معروفش بشناسید.

کانادا به چندی از پارک های ملی فوق العاده اش مشهور است اما بسیاری از پارک های جنگلی این کشور توسط توریستها نادیده گرفته می گردد. این پارک ها در سراسر این کشور از ساحل غربی تا شرقی پراکنده شده اند. چیزی که این پارک ها را متفاوت می کند، فعالیت های قابل اجرا در این محیط ها، طبیعت گوناگون، مناظر دیدنی و موارد بسیار برای دیدنی و انجام دادن بسیاری از کارها از جمله جذابیت های این 8 پارک جنگلی است. از پارک معروف استنلی در ونکوور تا بزرگ ترین پارک جنگلی و پارک های کمتر شناخته شده در ساحل شرقی کانادا وجود دارد که در ذیل به آن ها اشاره شده است.

این پارکهای جنگلی کانادا را تا نبینید باور نخواهید کرد!

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

پارک آسینیبون (Assiniboine) در وینیپگ

این پارک یکی از الماس های منطقه وینیپگ بوده و شامل 113 هکتار جنگل و دشت در جنوب رودخانه است. جذابیت های این محیط شامل باغ وحش زیبا و خرس های قطبی و مکان زندگی آن ها می باشد. این باغ وحش یکی از بهترین ها در نوع خود بوده و بازدیدنمایندگان می توانند این موجودات زیبا را در حال بازی در محیط زندگی شبیه سازی شده شان تماشا نمایند. البته جذابیت های این پارک از باغ وحش فراتر رفته و می توان به باغ ها، زمین های بازی، رستوران ها، طبیعت زیبا و … اشاره نمود. گل خانه های این پارک با بیش از 8000 نوع گل و گیاه و درخت و به علاوه موزه گالری این مکان با ارائه آثار هنرمندان محلی را می توان از سایر جذابیت های این محیط زیبا دانست.

پارک بیکون هیل (Beacon Hill) در ویکتوریا

این پارک در سواحل جنوبی ایالت ویکتوریا واقع است. پارک بیکون هیل ترکیبی از مناظر زیبا و طبیعت فوق العاده است. این پارک بسته به هر فصل، مناظر زیبایی را در اختیار بازدیدنمایندگان قرار می دهد. ناحیه بیرونی این پارک مکانی برای دوستداران طبیعت بوده و این افراد معمولا به سواحل این منطقه رفته و دوستداران پاراگلایدر و بادبادک معمولا در این نواحی دیده می شوند. بیشتر فعالیت های قابل انجام در این پارک مربوط به مناطق داخلی این پارک است. گشت و گذار در باغ های هنری و بر روی پل ها درحالی که موزیک زیبا در حال پخش شدن است، از جذابیت های این پارک است. به علاوه بچه ها را می توان به زمین گلف مینیاتوری و یا باغ وحش برد. حیات وحش این مکان شامل صدها پرنده، سمورها و لاک پشت ها و … است. همچنین جاده 8000 کیلومتری داخل کانادا نیز یکی از جذابیت های توریستی و مکانی فوق العاده برای عکاسی است.

پارک پیپی (Pippy) در منطقه اکتشافی سینت جان (St John)

در مناطق شمالی منطقه سینت جان یکی از بهترین پارک های جنگلی کانادا با مناظر فوق العاده واقع است. زمین گلف دارای 27 سوراخ این پارک دارای منظره ای فوق العاده از قدیمی ترین شهر شمال آمریکا و صدها مایل ساحل است. همچنین شانس دیدن یک کوه یخی و یا یک وال غول پیکر نیز در این مکان وجود دارد. معمولا برای دیدار کامل از این پارک به بیش از یک روز زمان احتیاج است. این پارک دارای 216 مکان مختلف برای چادر زدن بوده و بسیاری از این نقاط بسیار نزدیک به زمین بازی، رودخانه و یا مناطق اصلی پارک هستند. این پارک شامل طبیعت فوق العاده ای شامل مرداب ها، رودخانه ها، مناطق سرسبز و … می باشد. همچنین باغ های موجود در این پارک دارای گل ارکید لئوپارد که بسیار کمیاب است نیز بوده که برای دیدارنمایندگان تجربه ای بسیار کمیاب به وجود می آورد.

پارک ایالتی فیش کریک (Fish Creek) در کالگاری

این پارک، بزرگ ترین پارک شهری در تمام کانادا و در عین حال یکی از بهترین پارک های جنگلی این کشور است. این پارک در جنوب کالگاری بوده و 3 برابر بزرگ تر از پارک استنلی در ونکوور است. پارک فیش کریک در راستای رودخانه ای به همین نام بوده و تا رود بو (Bow) در شرق ادامه می یابد. این پارک دارای حیات وحش بی نظیری شامل 200 نوع پرنده، آهو، جغد، سگ آبی و شغال بوده که در این پارک زندگی می نمایند. یکی از اصلی ترین جذابیت های این پارک دریاچه سیکومه (Sikome)، دریاچه ای مصنوعی است که صدها نفر در هر سال در این محل به تفریح و شنا می پردازند. مکان های طبیعی جذابی برای پیاده روی و دوچرخه سواری بوده و دو رستوران بزرگ در این مکان موجود است. یکی از آن ها دارای غذاهای بسیار جذابی بوده و دیگری یک کافه رستوران بوده که دارای باغی هنری در شرق آن می باشد. هزاران کار برای انجام در این پارک وجود دارد و اگر شما در کالگاری زندگی می کنید، این پارک، یکی از مکان های فوق العاده برای گذراندن اوقات فراغت است.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 608

به "این پارکهای جنگلی کانادا را تا نبینید باور نخواهید کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این پارکهای جنگلی کانادا را تا نبینید باور نخواهید کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید