لمپارد: بدشانس بودیم که مقابل لیورپول به پیروزی نرسیدیم، بازنده بسیار بدی هستم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سرمربی 41 ساله چلسی پس از شکست مقابل لیورپول در دیدار سوپرجام اروپا به خود برچسب بازنده بسیار بد را زد.

لمپارد: بدشانس بودیم که مقابل لیورپول به پیروزی نرسیدیم، بازنده بسیار بدی هستم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، فرانک لمپارد که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در سوپرجام اروپا در جدالی 120 دقیقه ای و نفسگیر مقابل لیورپول به تساوی 2 بر 2 دست یافتند اما در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 مغلوب حریف خود شدند و از کسب جام بازماندند، پس از این بازی با اشاره به این شکست و باخت 4 بر صفر مقابل منچستریونایتد در هفته اول لیگ برتر گفت: احساس غرور می کنم، اما من بازنده بسیار بدی هستم، یکی از بدترین بازنده های جهان. با این وجود بابت عملکردی که بازیکنانم از خود ارائه کردند، خیلی راضی هستم و باید بگویم بخت با ما یار نبود.

وی اضافه کرد: بعد از بازی یکشنبه شب - با منچستریونایتد - در این دیدار هم سطحی دیگر از مسابقات را تجربه کردیم و بدشانس بودیم که به پیروزی نرسیدیم. ما پیش از تعطیلات لیگ برای بازی های ملی، سه بازی دیگر در پیش داریم و سعی خواهیم کرد در آنها به پیروزی برسیم. میسون مونت و تامی آبراهام با ورودشان به زمین بُعد دیگری به بازی ما دادند و ما بدشانس بودیم که به گل نرسیدیم.

سرمربی آبی پوشان لندنی درباره مهاجم 21 ساله اش که در وقت های اضافه بازی برای چلسی پنالتی گرفت تا جورجینیو گل تساوی را به ثمر برساند، اما در ضربات پنالتی با ناکامی در گلزنی، قهرمانی را از آن لیورپول کرد، گفت: به تامی آبراهام گفتم که نگران نباشد. من هم در زمان بازیگری ام پنالتی از دست داده ام. هر کسی می تواند پنالتی از دست بدهد اما من می خواهم بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنم را ببینم. تامی باید سرش را بالا بگیرد.

لمپارد 41 ساله در سرانجام اعلام نمود: ما تیم واقعاً خوبی داریم و سخت کوشش می کنیم. سعی می کنم روش بازی که دوست دارم را کم کم در این تیم عملی کنم. ما در این دیدار هم نکات خوب زیادی داشتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 570

به "لمپارد: بدشانس بودیم که مقابل لیورپول به پیروزی نرسیدیم، بازنده بسیار بدی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: بدشانس بودیم که مقابل لیورپول به پیروزی نرسیدیم، بازنده بسیار بدی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید