خط و نشان مدافع تاتنهام برای لیورپول قبل از فینال مادرید

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، یان فرتونگن ابراز امیدواری کرد تیم لندنی تاتنهام سال فوق العاده خود را در لیگ قهرمانان با شکست دادن لیورپول تمام کند.

خط و نشان مدافع تاتنهام برای لیورپول قبل از فینال مادرید

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میرور، دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا شنبه شب در مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد تا برنده حساس ترین و مهم ترین رقابت فوتبال باشگاهی در اروپا تعیین گردد.

یان فرتونگن مدافع بلژیکی تیم فوتبال تاتنهام در ارزیابی خود از دیدار نهایی لیگ قهرمانان گفت: سال جاری تاتنهام سال فوق العاده ای داشته است. می خواهیم این سال را با قهرمانی و شکست دادن لیورپول تمام کنیم. ما تا الان 12 دیدار برگزار نموده ایم تا به این مرحله از رقابت ها و در هر 12 دیدار هم اتفاقات دیوانه واری اتفاق افتاده است. حالا که به سال های خاتمهی فوتبالی خودم نزدیک می شوم، نمی خواهم این فرصت را از دست بدهم و دوست دارم هر طور شده قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورم تا یکی از بهترین سال های فوتبالی خودم را به خاتمه رسانده باشم.

این مدافع باسابقه بلژیکی در ادامه صحبت های خود گفت: واقعاً باور این مسئله سخت است. ما سال جاری بعد از بازی سوم خود در لیگ قهرمانان تنها یک امتیاز داشتیم و در ادامه آن بازی با بارسلونا. توانستیم از گروه خود صعود کنیم و در ادامه اتفاقاتی که در بازی با سیتی و آژاکس رخ داد همه دیوانه وار بود. امیدوارم این روند در دیدار فینال هم ادامه یابد و بتوانیم در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببریم. نمی دانم قسمت چه خواهد بود و چه اتفاقاتی رخ خواهد داد ولی ما به سبب اتفاقاتی که در این فصل لیگ قهرمانان برایمان اتفاق افتاده است بسیار اعتماد به نفس پیدا کردیم و با این روحیه برابر لیورپول قرار می گیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 483

به "خط و نشان مدافع تاتنهام برای لیورپول قبل از فینال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان مدافع تاتنهام برای لیورپول قبل از فینال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید