لزوم بحث های آشکار درباره انتها عضویت یونان در منطقه یورو

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرنگاران: رئیس شورای مالی حزب دموکرات مسیحی آلمان با توجه به روند کند گفتگوهای اصلاحی با دولت یونان خواهان بحث های آشکار درباره خاتمه عضویت این کشور در منطقه یورو شد.

لزوم بحث های آشکار درباره انتها عضویت یونان در منطقه یورو

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین المل خبرنگاران به نقل از نشریه دی سایت، شورای مالی حزب دموکرات مسیحی آلمان با توجه به روند کند گفتگوهای اصلاحی با دولت یونان خواهان بحث های آشکار درباره انتها عضویت این کشور در منطقه یورو شد.

کورت لایک رئیس شورای مالی حزب دموکرات مسیحی آلمان در این باره به نشریه بیلد گفت: منطقه یورو فورا به یک بحث باز درباره یک تصمیم دیگر برای یونان که می تواند خروج این کشور از منطقه یورو ، معرفی یک ارز موازی یا یک راه دیگر باشد احتیاج دارد. همزمان وی درباره یاری های جدید به آتن هشدار می دهد.

وی همچنین گفت: در حال حاضر خروج یونان از منطقه یورو دیگر بزرگترین خطر نیست، بلکه به عنوان یک نمونه منفی در این جامعه ارز مشترک است. به هیچ عنوان نباید راه چاره مسئله یونان مجددا این راه چاره معین گردد که مدت بازپرداخت بدهی های دولتی یونان را طولانی نموده و روی پرداخت بهره برای وام ها انصراف دهیم.

وولفگانگ شایبله، وزیر دارایی آلمان نیز به یونان اخطار داد که در این راستا کار کند که اعتماد بازارها را دوباره کسب کند. یونان باید راهی پیدا کند که چگونه می تواند اعتماد به بازارها را دوباره به دست آورده و شایستگی رقابت خود را تقویت کند.

وزیر دارایی آلمان که شب پنج شنبه در نیویورک سخن می گفت مجددا از یونان درخواست کرد که به وعده های خود به وام دهندگان بین المللی پایبند باشد.

وی همچنین ازعضویت لهستان و جمهوری چک در منطقه یورو در صورتی که خود این کشورها در این باره تصمیم گیری نمایند حمایت کرد. همزمان وی درخواست کرد که منطقه یورو و اروپا باید در اقدامات هماهنگ گام به گام با هم پیش روند و ساختارهای تصمیم گیری خود را بهبود بخشند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 644

به "لزوم بحث های آشکار درباره انتها عضویت یونان در منطقه یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم بحث های آشکار درباره انتها عضویت یونان در منطقه یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید