قطع اینترنت باعث بی اعتمادی برندها شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سخنگوی فراکسیون زیست بوم نوآوری و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: با قطع شدن اینترنت اتفاقاتی همچون بی اعتمادی برندها برای کار در ایران رخ داد.

قطع اینترنت باعث بی اعتمادی برندها شد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

حمیده زرآبادی با بیان این که قطعی اینترنت خسارات غیرقابل محاسبه و غیرقابل جبرانی به دنبال داشت، اضافه کرد: با قطع شدن اینترنت یکسری نتوانستند تعهدات خود را به دلیل عدم برقراری ارتباط انجام دهند که این،باعث خسارات جبران ناپذیری شد.

وی بعضی از این خسارات را غیرقابل محاسبه خواند و یادآور شد: نمونه این خسارات مهاجرت در حوزه آی سی تی و بی اعتمادی و از دست دادن برندها است. در حوزه آی سی تی، امنیتی وجود داشت که به دلیل آن نخبگان و جوانان با سرمایه اندک کسب وکاری ایجاد نموده بودند و از این محل درآمد به دست می آوردند اما با قطع اینترنت، آن امنیت و اعتماد از دست رفت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قطع اینترنت مشکلاتی برای اساتید و دانشجویان به وجود آورد.آن ها مجبور بودند در مهلت زمانی مقالات و کارهای پژوهشی خود را به بعضی دانشگاه ها و مراکز علمی خارجی ارسال نمایند که به دلیل قطعی اینترنت از عهده این کار بر نیامدند و اینها به وجهه کشور آسیب زد. با توجه به این اتفاقات طرح دو فوریتی تهیه شد تا هرگونه قطعی اینترنت بدون مجوز مجلس شورای اسلامی ممنوع باشد.

،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 951

به "قطع اینترنت باعث بی اعتمادی برندها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع اینترنت باعث بی اعتمادی برندها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید